افتتاحیه باشکوه نمایشگاه خودروهای میلیاردی +ویدئو

© AFP 2023 / ERIC PIERMONTافتتاحیه باشکوه نمایشگاه خودروهای میلیاردی +ویدئو
افتتاحیه باشکوه نمایشگاه خودروهای میلیاردی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اهدای تاج گل‌های بسیار زیاد برای تبریک مراسم افتتاحیه یک نمایشگاه خودرو در “تهران” با واکنش کاربران بسیاری در فضای مجازی همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، در مراسم افتتاحیه یک نمایشگاه خودرو در "تهران" تاج گل‌های بسیار زیادی برای صاحب نمایشگاه از سوی دوستان و آشنایان او برای تبریک و آرزوی موفقیت ارسال شد که خیابان را به باغ گل تبدیل کرد. انتشار ویدئوهایی از این گل‌ها باعث واکنش کاربران بسیاری در فضای مجازی شد که این اتفاق را نماد دیگری از شکاف طبقاتی می‌خوانند.

کاربران معتقدند هزینه تهیه این تعداد تاج گل‌ها به اندازه قیمت چند پراید است و چرا در حالی که می‌توان با یک دسته گل تبریک گفت، باید این چنین افراط و تفریط شود؟! این کاربران سخت مخالف چنین رفتارهایی هستند و آن را ریشه در فقر فرهنگی می‌دانند.
تعدادی از کاربران نیز به بیشتر شدن هر روزه نمایشگاه‌های ماشین در سطح شهر اشاره می‌کنند و معتقدند که با شرایط موجود بیشتر این نمایشگاه‌ها جنبه نمایشی دارند.

کاربرانی نیز ایجاد شغل از فروش گل‌ها و تهیه تاج گل‌ها را در نظر می‌گیرند و معتقدند نباید این اتفاق را محکوم کرد؛ آنها همچنین عقیده دارند این گل‌ها از سوی افراد مختلفی هدیه شده‌اند و یک نفر آنها را تهیه نکرده است که آن را اشتباه بخوانیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала