کشف محموله 40 میلیاردی ماده مخدر شیشه از هواپیما بم-تهران

© Fotolia / Joebakalکشف محموله 40 میلیاردی ماده مخدر شیشه از هواپیما بم-تهران
کشف محموله 40 میلیاردی ماده مخدر شیشه از هواپیما بم-تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک باند قاچاق مواد مخدر شیشه در شهرستان بم کشف و منهدم شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، روابط عمومی دادگستری استان کرمان محمد ضیاءالدینی اطلاع داد که یک باند قاچاق مواد مخدر از نوع صنعتی شیشه در شهرستان بم منهدم شده و افزود: قاچاقچیان این بار قصد داشتند از طریق کارتن‌های خرما محموله 50 کیلوگرمی شیشه به ارزش 40 میلیارد ریال را به پایتخت منتقل کنند.
وی خاطر نشان نمود: در این رابطه یکی از سرکردگان قاچاق مواد مخدر به همراه 4 نفر از پرسنل فرودگاه بم و همچنین دو قاچاقچی دیگر که در پوشش مسافر قصد سوار شدن در پرواز را داشتند بازداشت شدند.
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم در خصوص این خبر تاکید کرد: پس از انجام چندین ماه کار منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، مشخص شد یک گروه از سوداگران مواد مخدر به صورت سازمان‌یافته و باندی قصد حمل و جا به جائی مواد مخدر از نوع شیشه و به صورت عمده از طریق هوائی و فرودگاه بم به پایتخت را دارند.


وی یادآوری نمود: تحقیقات اولیه از متهمان بیانگر این مطلب است که این محموله مواد مخدر شیشه که از نوع بسیار مرغوب است که در لابراتورها و آزمایشگاه‌های پیشرفته در کشور افغانستان تولید و قاچاقچیان از طریق مرزهای شرقی کشور وارد استان کرمان کرده‌اند.
ضیاءالدینی افزود: ماموران اداره اطلاعات شهرستان بم با اشراف اطلاعاتی کامل برای مدت طولانی باند فوق را تحت تعقیب و مراقبت قرار داده بودند تا اینکه با حصول اطمینان از حمل مواد و انتقال آنها به فرودگاه جهت ارسال به پایتخت، افسران اطلاعاتی وارد عمل شدند.
این مقام اطلاع داد: طی عملیاتی دقیق و حساب‌شده پس از بارگیری مواد مخدر در هواپیما که در کارتن‌های خرما جاسازی شده بودند نسبت به کشف و ضبط مواد اقدام و 7 نفر از مرتکبین و سوداگران در محل دستگیر و طی تحقیقات به عمل آمده از آن ها سایر ایادی و شرکا جرم نیز شناسایی و یک نفر که واسطه مرتکبین در ارسال و انتقال مواد بوده در شهرستان کرمان شناسایی و دستگیر شد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала