طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران

© Sputnik / SHAطرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران
طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده مردم سبزوار در مجلس ایران از طرح استیضاح وزیر صنعت ، معدن و تجارت ایران خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ایران، از تدوین طرح استیضاح رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

بیژن زنگنه وزیر نفت ایران - اسپوتنیک ایران
ارائه طرح استیضاح وزیر نفت ایران به مجلس

وی افزود: علیرغم که این روزها بحث استیضاح وزرایی همچون بطحائی، سلطانی‌فر، زنگنه و حجتی در مجلس مطرح است، موضوع استیضاح رحمانی نسبت به این وزرا بسیار داغ‌تر است و موافقان بسیار زیادی دارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ایران با اشاره به محورهای این استیضاح، اظهار داشت: نمایندگان از شرایط بخش صنعت ناراضی هستند و معتقدند این بخش از کنترل رحمانی خارج است و وی هیچ کاره است.

مقصودی خاطرنشان کرد: مونسان و یکه زارع در بحث ایران خودرو میدان داری می‌کنند و رحمانی حتی توان جابجایی این دو نفر را هم ندارد و وضعیت شرکت خودروسازی سایپا هم به همین صورت است.

وی ادامه داد: همچنین در بحث قطعه سازان خودرو و نوع پرداخت پول به آنان مفاسدی وجود دارد که باید مشخص شود.

نماینده مردم سبزوار با اشاره به عدم نظارت بر توزیع ارز 4200 تومانی، گفت: مشکلاتی که در زمینه تنظیم بازار وجود دارد، یکی از دلایل اصلی نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت است.

مقصودی یادآور شد: متأسفانه عدم توجه به شایسته سالاری در این وزارتخانه بیداد می‌کند و افرادی براساس رانت و خویشاوندی امور اصلی این وزارتخانه را برعهده گرفته اند.

نماینده مردم سبزوار با اشاره به اینکه تحصیلات رحمانی ارتباطی به این وزارتخانه ندارد، گفت: متأسفانه رحمانی در مورد رشته تحصیلی اش هم سر مجلس کلاه گذاشت و رشته اش ارتباطی به وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت نداشت؛ وی لیسانس فقه از دانشگاه آزاد دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала