دست یابی ایران به تسلیحات اتمی، هرگز !

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر دست یابی ایران یه تسلیحات اتمی، هرگز
دست یابی ایران یه تسلیحات اتمی، هرگز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته ای را نخواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز گفت: نمی تواند به ایران اجازه دهد که به سلاح اتمی دست پیدا کند.

ترامپ امیدوار است، آمریکا با ایران جنگ نکند - اسپوتنیک ایران
ترامپ امیدوار است، آمریکا با ایران جنگ نکند

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اینکه مخالف جنگ با ایران است، افزود: من به ایران اجازه نمی دهم که سلاح هسته ای دست یابد.
ترامپ ادامه داد: من به دنبال دعوا نیستم، اما وقتی شما با وضعیتی مثل ایران روبرو باشید نمی‌توانید به آنها اجازه بدهید سلاح هسته‌ای داشته باشند- نمی‌توان اجازه داد چنین اتفاقی بیفتد.
به گفته وی، علی‌رغم همه چیزهایی که اتفاق می‌افتد، من کسی نیستم که بخواهد وارد جنگ بشود، چون جنگ به اقتصادها لطمه می‌زند و مهم‌تر از همه جنگ باعث کشته شدن انسان‌ها می‌شود.
ترامپ بار دیگر از ایران خواست تا به میز مذاکره برگردند و گفت که تحریم های آمریکا با عواقب جدی برای اقتصاد ایران همراه است.
رئیس جمهور آمریکا نیز با انتشار پیامی در توئیتر خود نوشت: اگر ایران به دنبال درگیری است، به صورت رسمی پایان آنها خواهد بود. بار دیگر واشنگتن را هرگز تهدید نکنید.
در هفته های اخیر روابط ایران و آمریکا با تنش هایی روبرو شده است. برخی از مقامات ایران اظهارات تندی علیه آمریکا بیان می کنند. همچنین محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در هفته گذشته با اطمینان اعلام کرد که جنگ با آمریکا روی نخواهد داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала