بیش از نیمی از آمریکایی‌ها مخالف آموزش اعداد عربی در مدارس هستند

CC0 / Pixabay / بیش از نیمی از آمریکایی‌ها مخالف آموزش اعداد عربی در مدارس هستند
بیش از نیمی از آمریکایی‌ها مخالف آموزش اعداد عربی در مدارس هستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نتایج یک تحقیق در آمریکا مشخص می‌کند که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها مخالف آموزش اعداد عربی در مدارس این کشور هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایندیپندنت با اشاره به داده های یک بررسی جامعه شناختی توسط یک شرکت بازاریابی به نام Civic Science، بیش از نیمی از آمریکایی‌ها معتقدند که اعداد به اصطلاح عربی — کاراکترهای استاندارد که در سراسر جهان برای نوشتن اعداد در سیستم اعشاری استفاده می‌شود، نباید در مدارس مورد مطالعه قرار گیرند.
56 درصد از پاسخ دهندگان در این تحقیق گفتند که چنین ارقامی نباید در مدرسه مورد مطالعه قرار گیرد، که به اعتقاد محققان این رقم نشان دهنده پیش‌داوری پاسخ دهندگان به هر آنچه که مربوط به اعراب است، می‌باشد.
اشاره شده است که در طول این نظرسنجی به مردم توضیح داده نشده است که اعداد عربی چه هستند. این اعداد توسط ریاضیدانان هند ساخته و توسط دانشمندان عرب محبوب شده‌اند.
29٪ دیگر از پاسخ دهندگان گفتند که این اعداد همچنان باید در عرصه‌های تحصیلی در مدارس مورد مطالعه قرار گیرند، و 15٪ نیز برای پاسخگویی مردد بودند.
اشاره شده است که تقسیم‌بندی قابل توجهی بر اساس وابستگی پاسخ دهندگان به احزاب وجود دارد: 72 درصد هواداران حزب جمهوری خواه در مخالف اعداد عربی بودند، در حالی که در میان دموکرات‌ها 40 درصد با این اعداد مخالف بودند. این در حالی است که تفاوت معناداری در سطح تحصیلات این دو گروه وجود نداشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала