چه شهرهایی در اینستاگرام بیشتر مطرح شدند +عکس، ویدئو

© Fotolia / Rcfotostockچه شهرهایی در اینستاگرام بیشتر مطرح شدند +عکس، ویدئو
چه شهرهایی در اینستاگرام بیشتر  مطرح شدند +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شهر "لندن" بیشترین هشتگ را به خود اختصاص داد!

به گزارش اسپوتنیک، اساس تحقیقات انجام‌شده در سال جاری، اینستاگرام شده‌ترین مکان "لندن" اعلام شده است.

 

گفته شده است که این تحقیقات توسط موسسه "هوپا" انجام شده و مبنای این رتبه بندی تعداد هشتگ ها بوده است. پس از "لندن" ، "پاریس" و "نیویورک" در مکان دوم و سوم قرار گرفتند و "دبی" با کمتر از ۸۰ میلیون هشتگ مکانی در رده چهارم قرار گرفت.

 

پس از "دبی"، شهرهای "استانبول"، "جاکارتا"،:لس‌آنجلس"، "بارسلونا"، "مسکو"،:توکیو" در رده‌های بعدی پر اینستاگرام‌ترین مکان‌های جهان قرار گرفتند.

شهر "برلین" در این تحقیقات، به‌عنوان «پر سلفی‌ترین» مکان جهان در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد. در رده های بعدی این عنوان، شهرهای "شانگهای"، "سئول"، "جاکارتا"، "کاراکاس"، "اوزاکا"،"لندن"، "مسکو"، "سان‌فرانسیسکو" و "تورنتو" قرار گرفتند.

رتبه اول خوش‌منظره‌ترین سلفی‌های مکانی به "سانتیاگوی شیلی" اختصاص یافت. "بوئنوس آیرس، کی یف، کوالالامپور، آنتالیا، کیپ تاون، پوکت، سان فرانسیسکو، بوداپست و لاگوس" در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
در مورد پست‌های غذایی برتر تحقیقات نشان داده که "توکیو" در صدر قرار دارد. "تایپه، دوحه، استانبول، اوزاکا، بانکوک، کوالالامپور، سنگاپور، ابوظبی و مبلورن" در رده‌های بعدی قرار گرفتند.
در پست های اینستاگرامی دو نفره ی ثبت شده، "دبی" در رده اول و "بمبئی" در رده دوم و "پاریس" در رده سوم جای گرفتند.

بسیاری از کاربران معتقدند که در این لیست نام "ایران" بشدت خالیست چرا که با توجه به تنوع مکان های دیدنی و غذاهای مختلف می توانست جزو انتخاب های نخست گردشگران باشد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала