حضور بی دغدغه بازیگران سریال معروف در مترو +عکس

© AP Photo / Macall B. Polay/HBOحضور بی دغدغه بازیگران سریال معروف در مترو +عکس
حضور بی دغدغه بازیگران سریال معروف در مترو +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حضور بدون حاشیه بازيگران سريال معروف تاج و تخت(GOT) در مترو!

به گزارش اسپوتنیک، عکسی از حضور بی تکلیف و بدون حاشیه بازیگران سریال معروف "بازی تاج و تخت" در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که سبب شد کاربران به این پرسش برسند که چرا واکنش مردم به این قضیه بسیار عادی است در حالیکه در "ایران"، سلبریتی ها عموما بدلایل حواشی که طرفداران ایجاد می کنند، قادر به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیستند.

 

"سوفی ترنر"، بازیگر نقش "سانسا استارک" در سریال "بازی تاج و تخت" نیز عکسی از خودش در مترو منتشر کرد که برای کاربران این سوال را مطرح کرد که چرا سلبریتی ها با مترو بصورت عادی جا به جا می شوند.

بسیاری از کاربران واكنش عادى و طبيعى مردم در مترو را با بازیگران سریال معروف جهانی با واكنش مردم به حضور "رامبد جوان" در نمايشگاه كتاب مقایسه کردند.

به گفته بسیاری از کاربران این مسئله قابل درک است که شخصی سلبریتی مورد علاقه خود را دوست داشته باشد اما اصلا عادی نیست که مثلا طرفداری برای دیدن بازیگر محبوب خود گریه کند یا واکنش های دور از ذهن انجام دهد.
به گفته عده ای از کاربران، این مسئله ناشی از کمبود اعتماد بنفس و عزت نفس است.
بسیاری از کاربران از این فرهنگ که مردم در تصویر نخست نسبت به سلبریتی ها واکنش معمولی داشته و هر کسی سر در کار خود دارد، بسیار استقبال کردند.
عده ای دیگر از کاربران نیز واکنش های هیجانی بعضی از طرفداران را نسبت به سلبریتی های ایرانی ناشی از احساسی بودن مردم "ایران" می دانند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала