گروگان گیری دریکی از شهرهای فرانسه

© Photo / PAN Photoگروگان گیری دریکی از شهرهای فرانسه
گروگان گیری دریکی از شهرهای فرانسه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک شخص ناشناس چندین نفر را در مغازه تنباکو فروشی در شهر تولوز فرانسه به گروگان می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فیگارو، شخص ناشناسی صاحب مغازه و پنج مشتری را در شهر تولوز به گروگان گرفت و خواستار تماس با مذاکره کننده شد و گروگان ها را تهدید به قتل کرد.

وی به روی پلیس آتش گشود و به گفته این نشریه، با اشاره به یک منبع در پلیس گفت انگیزه تروریستی در این مورد جز اولویت نیست. پلیس محلی در توییتر از قصد خود برای انجام عملیات در این محل خبر داد و از مردم خواست که از نزدیک شدن به این محل خودداری کنند.

رسانه ها بعدتر گزارش دادند که شخصی که اقدام به گروگان گیری کرده بود یک نوجوان 17 ساله بوده و خود را متعلق به جناح مسلح "جلیقه زردها" در تولوز اعلام کرده بود. طی بررسی های پلیس چهار گروگان احتمالا زن هستند. مذاکره کنندگان پلیس در حال گفتگو با نوجوان هستند، اما هنوز اطلاعاتی درباره انگیزه ها و خواسته های او دریافت نکرده اند. مقامات این حادثه را با تروریسم مرتبط نمی کنند و آن را نسخه ناموفق دزدی می دانند.

پس از سه ساعت گروگان گیری، هم اکنون یکی از زنانی که به گروگان گرفته شده بود (دختر صاحب مغازه) آزاد شده است. هنوز سه نفر دیگر در این فروشگاه توسط این نوجوان 17 ساله به گروگان گرفته شده اند. 

به گزارش پلیس فرانسه، هم اکنون تمامی 4 گروگان گیر با کمک نیروهای نظامی پلیس فرانسه آزاد شده اند. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала