رویاها در زمان مرگ بالینی

CC0 / Pixabay / رویاها در زمان مرگ بالینی
رویاها در زمان مرگ بالینی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران رویاهای خود در زمان مرگ بالینی را به اشتراک گذاشتند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Reddit، کاربران این شبکه اجتماعی، رویاهای خود در زمان مرگ بالینی را به اشتراک گذاشتند و در باره آنچه دیده و احساس کرده بودند تعریف کردند.

این تبادل رویاها بیش از 10 هزار «لایک» جمع کرد. تعدادی این حالت را مثل یک خواب عمیق پس از یک روز خسته کننده کار تعریف کردند. کاربر Bass_Thumper نوشت:«هیچ چیزی نبود، نه نور نه خاطره‌ای، هیچی!انگار اصلا به مدت یکساعت یا بیشتر در این دنیا نبودم، زمان حس نمی شد، از اینرو همه چیز در یک ثانیه سپری شد».

یک روش علمی برای یادآوری خواب ها - اسپوتنیک ایران
یک روش علمی برای یادآوری رویا ها

اما تعداد کاربرانی که از آرامش مطلق تعریف کردند بیشتر بود.

کاربر Veganconnor نوشت:«انگار طی یک دقیقه تمام مسئولیت ها را از دوشم بر زمین گذاشتم و بطور روشن و واضح درک کردم که همه چیز بهرحال خوب خواهد بود».

مفسر Duhbla تعریف کرد:«در مقابل خود سوپی از خاطرات دیدم. وقتی بیهوش داخل استخر افتادم، انگار در حال پرواز در آسمان پر ستاره هستم. من سعی کردم شناکنان به یکی از آن ها نزدیک بشوم که دیدم بخشی از خاطرات خودم هستند: صداها، بوها،چهره ها و جاها. بیش از همه صورت والدین و برادرهای کوچکم بودند».

کاربر Canonboy621 تعریف کرد که وقتی پدرش برای مدت کوتاهی دچار ایست قلبی شد، پدرش می دید که با خواهرش و مادر مرحومش در حال جمع‌آوری دانه های جنگلی است. به گفته کاربر، عمه اش در آن شب رویای مشابهی دیده بود.

تعدادی از کاربران نه در باره رویا دیدن، بلکه جدا شدن روح از بدن تعریف کردند. کاربر Юзер Winkythebichonfrise، نوشت که ناظر نجات جانش در اتاق عمل بود. کاربر WeedleBeest اعتراف کرد که ناظر بیرون کشیدن خودش از توی استخر بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала