جلسه غیر علنی مجلس ایران درباره سهمیه بندی بنزین

© Sputnik / SHAجلسه غیر علنی مجلس ایران درباره سهمیه بندی بنزین
جلسه غیر علنی مجلس ایران درباره سهمیه بندی بنزین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده مردم فریدن ضمن منتفی شدن افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی از جلسه غیر‌علنی مجلس ایران با حضور برخی از وزرا و دولت درباره این موضوع خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، اکبر ترکی، نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر تصمیم افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین منتفی است و امروز در جلسه غیر‌علنی مجلس با حضور برخی از وزرا و دولت پیرامون این موضوع گفت‌و‌گو می‌شود.

چگونگی تغییر قیمت های بنزین در ایران طی ٢٠ سال اخیر - اسپوتنیک ایران
داده نمایی
چگونگی تغییر قیمت های بنزین در ایران طی ٢٠ سال اخیر

وی افزود: بعد از انتشار خبر افزایش قیمت بنزین و اختلاف نظری که بین نمایندگان در مجلس ایجاد شد، در حال حاضر افزایش قیمت بنزین متوقف شده است اما ممکن است که پیرامون آن ‌و راه‌های صرفه‌جویی بنزین صحبت کنند.

نماینده مردم فریدن در مجلس خاطرنشان کرد: مباحثی در مورد افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن بوده است و خواهد بود، اما در حال حاضر افزایش قیمت بنزین متوقف و منتفی است و به این شکلی که موضوع طرح شد امکان عملی شدن ندارد، مگر اینکه تغییری ایجاد شود که مردم مشکلی پیدا نکنند.

درجلسه علنی روز گذشته مجلس ایران به طرح دولت این کشور برای افزایش قیمت بنزین به‌ شدت اعتراض کردند و در نهایت سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس اعلام کرد که موضوع سهمیه‌‌‌بندی بنزین فعلاً منتفی شده است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ایران روز گذشته در این باره گفت: موضوع سهمیه‌بندی بنزین فعلاً متوقف شده و قرار است این موضوع در جلسه مشترک مجلس و دولت مورد بررسی قرار گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала