آتشباری دفتر آژانس خبری «آناتولی» ترکیه

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آتشباری دفتر آژانس خبری «آناتولی» ترکیه
آتشباری دفتر آژانس خبری «آناتولی» ترکیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دفتر آژانس خبری «آناتولی» ترکیه در نوارغزه مورد آتشباری قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آژانس خبری ترکیه، دفتر «آناتولی» در نوار غزه هنگام حملات هوایی اسرائیل مورد آتشباری قرار گرفت.

در پیام منتشره آژانس خبری در «توییتر» آمده است:«نیروی هوایی اسرائیل ساختمانی را هدف قرار داد که دفتر آژانس خبری «آناتولی» ترکیه در آنجا قرار داشت. در آنکارا این قضیه را محکوم کردند.

سخنگوی مطبوعاتی ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد:«ترکیه حمله به نمایندگی آژانس خبری «آناتولی» در نوار غزه را بشدت محکوم می کند».

مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه با محکوم کردن این حمله گفت:«ترکیه به حمایت از فلسطینی ها ادامه خواهد داد، حتی اگر تنها کشور جهان باشد که از آنها حمایت می کند».

نیروی هوایی اسرائیل به حملات هوایی خود به اهداف تروریستی در نوار غزه ادامه خواهد داد. در پاسخ به پرتاب 200 موشک از سوی شبه نظامیان در نوار غزه،تا کنون به 70 هدف تروریستی در نوار غزه حمله شده است.  یکی از آخرین اهداف که توسط اسرائیلی ها نابود شد، تونلی در عمق 20 متری در مرز بود که به شبه نظامیان گروهک «جهاد اسلامی» تعلق داشت. از این تونل برای عملیات تروریستی در نزدیکی مرزهای اسرائیل استفاده می شد. نظامیان اسرائیلی کشته شدن 5  یا 6  شبه نظامی را گزارش دادند. پزشکان محلی از یک کشته و 4 مجروح فلسطینی خبر دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала