لغو ویزا برای روس ها؛ نقشه جدید تحریم های آمریکایی

© Fotolia / Alexkichلغو ویزا برای روس ها؛ نقشه جدید تحریم های آمریکایی
لغو ویزا برای روس ها؛ نقشه جدید تحریم های آمریکایی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ژنرال ارتش آمریکا و فرمانده سابق نیروهای ناتو در اروپا جیمس استاوریدیس در مقاله خود برای مجله تایم خواستار اجرای تحریم های جدید علیه روسیه است.

به گزارش اسپوتنیک، این تحریم ها تا ممنوعیت کامل ورود روس ها به ایالات متحده را نیز شامل می شود.
استاوریدیس می گوید که تحقیقات دادستان ویژه رابرت میولر گویا دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را تایید می کند ، بنابراین سند و گواه اصلی در واقع نام آن یعنی « دخالت روسی » است.
او می نویسد: « بدون شک ما حمله مستقیم روس ها به قلب سیستم دموکراسی خود را پشت سر گذاشته ایم و بدون شک ما پاسخ کمی دادیم و فقط به چند ژست نمادین اکتفا کردیم.»
استاوریدیس معتقد است که تحریم های نظامی بسیار ضعیف بوده و باید اقدامات شدیدتری در ارتباط با روسیه و قبل از انتخابات ۲۰۲۰ انجام داد. به عقیده وی محدودیت های موجود توجه رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین را جلب نمی کند.
این نظامی آمریکایی می خواهد که با تحریم هایی علیه تجارت روسیه اکتفا نکرده و محدودیت هایی علیه ورزش روسیه، گروه های موسیقی، دانشکده ها و آکادمی ها، هیات های سیاسی و خود پوتین وضع شود.
وی همچنین خواستار حمایت از مردم و یا گروه هایی در روسیه است که برای دموکراسی تلاش می کنند و همچنین گزینه لغو ویزا برای روس ها در محدوده ی ایالات متحده بدون در نظر گرفتن هدف ورودشان وضع شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала