آیا پرسپولیس به داور رشوه داده؟

© AFP 2023 / Atta Kenareآیا پرسپولیس به داور رشوه داده؟
آیا پرسپولیس به داور رشوه داده؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سایت عربی کوره، باشگاه پرسپولیس تهران را به دادن رشوه به داور چینی دیدار با النصر در اداور گذشته لیگ قهرمانان آسیا متهم کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا مای مانینگچینی را به عنوان داور دیدار حساس النصر عربستان و الوصل امارات انتخاب کرده است. سایت عربی کوره نوشت که انتخاب این داور باعث اعتراض و خشم باشگاه عربستانی شده چرا که النصر اصلاً خاطره خوبی از مانینگ چینی ندارد.
طبق ادعای سایت عربی کوره، مانینگ پیش از این در سال ۲۰۱۵ دیدار النصر برابر پرسپولیس را قضاوت کرد و به خاطر دریافت رشوه از تیم پرسپولیس چهار ماه با محرومیت مواجه شد.
سایت عربی کوره در ادامه نوشت: قضاوت‌های بد این داور تنها برای النصر نیست، بلکه الاهلی را هم در برگرفت تا جایی که پیش از این هم در دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس برابر الاهلی که یک سال پیش برگزار شد همان تیم (پرسپولیس) به داور چینی رشوه داد تا او دو پنالتی به سود آنها بگیرد و معتز هوساوی را هم از بازی اخراج کند اما این بار چیزی علیه داور اثبات نشد و او با محرومیت مواجه نشد.
این داور چینی که در سال ۲۰۱۸ در لیگ قهرمانان آسیا یک رسوایی بزرگ را برای الهلال هم رقم زده بود و در یک نیمه سه پنالتی به سود العین گرفت، باز هم قضاوت یک تیم عربستانی را در لیگ قهرمانان آسیا بر عهده گرفته و این باعث ناراحتی عربستانی‌ها شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала