تلاش آمریکا برای ایجاد جنگ اقتصادی و روانی علیه ایران

© Photo / President of the Islamic Republic of Iran websiteتلاش آمریکا برای ایجاد جنگ اقتصادی و روانی علیه ایران
تلاش آمریکا برای ایجاد جنگ اقتصادی و روانی علیه ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران، آمریکا به ایجاد جنگ اقتصادی و روانی علیه ایران متهم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، حس روحانی، رئیس جمهور ایران گفت: آمریکایی‌ها برای به زمین زدن ما به دنبال ایجاد اختلافات درونی در کشور هستند.

آمریکا غنی سازی اورانیوم ایران دیگر را تحمل نخواهد کرد - اسپوتنیک ایران
آمریکا غنی سازی اورانیوم ایران را دیگر تحمل نخواهد کرد

وی افزود: در واقع آنان می‌خواهند کشور ما چند دسته شود و ما رو در روی هم بایستیم و با هم بجنگیم و علیه هم پرونده درست کنیم که در این کار یک مقدار وضع کشور بهتر شده است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله داریم و متأسفانه برخی باورشان نشده که ما در یک جنگ سیاسی، اقتصادی و روانی با یک ابرقدرتی به نام آمریکا هستیم و توطئه‌های بزرگی علیه ما وجود دارد که باید این مسئله را باور کنیم.

رئیس جمهور ایران با اشاره به اینکه امروز دشمنی، دعوا و فحاشی‌های داخلی نباید خریدار داشته باشد، گفت: آمریکا زمانی بازی‌های خود علیه ایران را رها می‌کند که بفهمد از این راه نمی‌تواند ما را به زمین بزند.

حسن روحانی افزود: ما در وسط این جنگ هستیم و راهی جز مقاومت، ایستادگی، اتحاد و امید به آینده نداریم. جنگ امروز ما با آمریکا، جنگ در امید است و آنان می‌خواهند امید ما را بشکنند و ما هم باید امید آنان را بشکنیم و باید امید آنان یعنی شکست نظام و ایران را به یأس تبدیل کنیم.

پیش از این وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد، از 4 می، کمک به گسترش نیروگاه هسته‌ای بوشهر فراتر از واحد رآکتوری کنونی و فعالیت‌ها برای انتقال اورانیوم غنی‌شده به خارج از ایران در ازای اورانیوم طبیعی می‌تواند تحریم‌پذیر باشد.

آمریکا همچنین از تهران خواست که تمام فعالیت‌های حساس اشاعه‌ای، از جمله غنی‌سازی را متوقف کند و اعلام کرد ما از اقداماتی که از ادامه غنی‌سازی حمایت کند را نخواهیم پذیرفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала