نقاط ضعف و مرگبار اسرائیل

© AP Photo / Hassan Ammarهدف از تاسیس داعش مقابله با حزب الله و سوریه بود
هدف از تاسیس داعش مقابله با حزب الله و سوریه بود - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هدف از تاسیس داعش مقابله با حزب الله و سوریه بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»،سید حسن نصرالله با تاکید بر آمادگی کامل مقاومت برای دفع هرگونه تجاوز جدید اسرائیل تصریح کرد مقاومت قدرت وارد شدن به الجلیل(در فلسطین اشغالی) را دارد و این چیزی است که دشمن هم درباره آن صحبت می‌کند.

وی گفت:«جوی که امروز آمریکایی‌ها و اروپایی ها و برخی کشورهای عربی و رسانه‌هایشان بر روی آن کار می‌کنند، بزرگنمایی دائمی جنگ علیه لبنان است. هدف از بزرگنمایی درباره جنگ اسرائیل، فشار بر دولت لبنان و مسئولان و ملت برای تسلیم شدن و دادن امتیاز است. یکی از اهداف بزرگنمایی، موضوع مزارع شبعا و قدرت لبنان و مقاومت است. لبنان با ارتش، ملت و مقاومت خود، قوی و قدرتمند است و دشمن هم نقاط ضعف بزرگ و مرگباری دارد.

اهمیت همکاری ایران و روسیه در سرنوشت سوریه - اسپوتنیک ایران
اهمیت همکاری ایران و روسیه در سرنوشت سوریه

آمریکا تلاش می‌کند که از لبنان در موضوع مرزهای زمینی و دریایی و مزارع شبعا به نفع دشمن اسرائیلی امتیاز بگیرد و همچنین امتیازهایی درباره نقاط قوت لبنان از جمله درباره مقاومت و موشک‌هایش بگیرد.تحریم‌ها هرگز نخواهد توانست به قدرت مقاومت و آمادگی آن خدشه‌ای وارد کند.

اغلب تروریست‌های انتحاری در سوریه و عراق، سعودی بودند.هدف از تاسیس داعش مقابله با حزب الله و سوریه بود، زیرا تسلیم نشد و تابع اراده آمریکا نشد.پروژه داعش (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) چه بود؟ از نظر داعش، انتخابات به معنای کفر است، هر کس در انتخابات شرکت کند کافر است و خونش مباح است، اینها تصمیم گیرندگان آینده هستند؟ اینها دست پروده‌های آمریکا هستند، و به اعتراف سرانشان، هدفشان جنگ با هر کسی است که در مقابل آمریکا و طرح اسرائیلی ایستادگی کند.

داعش همچنان تهدید به شمار می‌رود، هر چند خلافت و دولت موهوم و  ادعایی‌اش پایان یافت. برای فعال کردن دوباره داعش در سوریه و عراق تلاش می‌کنند و به همین سبب همکاری سوریه و عراق در مرزها برای مقابله با داعش واجب است. پادشاهی عربستان سعودی در پس فکر داعش (سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) است و باید محکوم شود و آمریکا و عربستان سعودی در قبال جنایاتی که داعش مرتکب شده و مرتکب می‌شود، مسئول اول هستند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала