روحانی: دشمنان را پشیمان خواهیم کرد

© Sputnik / Aleksey Nikolskyiروحانی: دشمنان را پشیمان خواهیم کرد
روحانی: دشمنان را پشیمان خواهیم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور ایران طی سخنانی گفت: در جنوب ایران یکی دو همسایه اشکال دارند و در این ماه رمضان دعا می‌کنیم خدا عقل را به آنها برگرداند.

به گزارش اسپوتنیک، حسن روحانی، رئیس جمهور ایران، صبح امروز در مراسم بهره‌برداری همزمان از چند طرح عمرانی، آبی و نیروگاهی در استان کرمانشاه، گفت: خوشحالم در روزهایی که عربده‌ کشی دشمنان بیشتر شده و حرف‌های بی‌ربط ناروا و غلط می‌زنند، مردم ما شاهد افزایش روحیه تلاش و کوشش هستند و افتتاح چنین طرح‌های مهمی را داریم که افتتاح هریک از آنها ، ضربه ای بزرگ به دشمنان است.

حسن روحانی - اسپوتنیک ایران
روحانی : مردان و زنان ایرانی ، آمریکا را به زانو در می آورند

رئیس جمهور ایران با تأکید بر اینکه پیشرفت‌ها و فعالیت‌های جدید در کشور همچنان ادامه دارد، گفت: ما ان‌شاء‌الله مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت، نفت خودمان را می‌فروشیم و نیازهای خود را جبران می‌کنیم.

روحانی تأکید کرد: حرف آمریکایی‌ها کاملاً بی‌اساس است قدرت آنها در حد زبان درازشان نیست، ما منطقه و قدرت ملت بزرگ ایران را بهتر از آنها می‌شناسیم.فداکاری و قدرت ملت ما بیشتر از تصور آمریکایی‌هاست.

رئیس جمهور ایران افزود: مشکلات هست اما باید دشمن را پشیمان کنیم و سر جایش بنشانیم و به نقطه عقلانیت که فعلاً از آن خارج شده، برگردانیم.

وی خاطر نشان کرد: خدا به ما کمک کند که آنها را به نقطه عقلانیت شان برگردانیم و فعلاً از نقطه عقلانیت خارج شده‌اند. یک گروهی (در امریکا) جمع شدن و تصوراتی در ذهنشان است در بسیاری از زمینه ها پیروز بوده ایم و باز هم پیروز خواهیم بود.

روحانی اظهار داشت: یکی از امتیازاتی که این منطقه دارد این است که چون در کنار مرز عراق واقع شده هر محصولی تولید کند می‌تواند هم به داخل وارد کند و هم به خارج از ایران صادر کند.

رئیس جمهور ایران با بیان اینکه با ادامه این روند، شاهد آبادانی بیش از پیش منطقه خواهیم بود، گفت: این منطقه نقطه استراتژیک و مهمی است و به عنوان شهرستان‌های مرزی از اهمیت بالایی برخوردار است. روابط ما با همسایگان و بویژه همسایگان غربی صمیمانه است. با همسایگان شرقی و همسایگان شمالی هم روابط بسیار خوب است. در جنوب نیز بجز با یکی دو همسایه که اشکال دارند و در این ماه رمضان دعا می‌کنیم خدا عقل را به آنها برگرداند، با بقیه همسایگان روابط خوبی داریم. منافع آن یکی دو همسایه نیز در این است که با ایران باشند ما با هیچ‌کس دشمنی نداریم ولی در برابر هر توطئه‌ای نیز دست روی دست نخواهیم گذاشت و پاسخ دشمنی‌ها و توطئه‌ها را می‌دهیم و مقاومت می‌کنیم. ایران با ملتی متحد از اقوام و گویش های مختلف، هزاران سال در برابر انواع توطئه‌ها مقاومت‌ کرده و مانده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала