ریزش تونل در آزادراه تهران- شمال چندین کشته و مجروح برجای گذاشت

© AFP 2023 / Jean-Pierre Clatotریزش تونل در آزادراه تهران- شمال چندین کشته و مجروح برجای گذاشت
ریزش تونل در آزادراه تهران- شمال چندین کشته و مجروح برجای گذاشت - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس ایران خبر از حادثه ریزش تونل در آزادراه تهران-شمال و محبوس شدن افرادی در تونل خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس ایران اعلام کرد: 11 نفر از این حادثه متاثر شدند که سه نفر از آنها در حادثه ریزش تونل در کارگاه آزادراه تهران-شمال کشته شدند و پنج نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند که دارای سوختگی بین 60 تا 100 درصد بودند.

خالدی با بیان اینکه سه نفر نیز دچار مشکلات تنفسی شده بودند و در محل حادثه درمان شدند گفت: نیروهای امدادی اورژانس در حال حاضر همچنان در محل حادثه حضور دارد چرا که ممکن است همچنان افرادی در این تونل محبوس باشند.

محمد حسن رحمتی، مدیر بیمارستان مدنی کرج نیز با اشاره به انتقال پنج مصدوم انفجار امروز در پروژه آزادراه تهران-شمال به این بیماستان، گفت: پنج نفر از مصدومان این حادثه که هر پنج نفر آقا و در رنج سنی 40 تا 50 سال قرار دارند به بیمارستان مدنی کرج منتقل شدند. از این پنج نفر سه نفر دچار 65، 55 و 15 درصد سوختگی هستند و متأسفانه حال دو تن از مصدومان این حادثه نیز وخیم است و در اتاق احیا بیمارستان هستند.

شجاع میرزایی، مسئول هماهنگی پروژه آزادراه تهران-شمال با اشاره به اینکه حفاری این تونل سال گذشته به اتمام رسیده بود و پیمانکاران در حال لاینینگ تونل هستند، گفت: به منظور لاینینگ، پشت قوص تونل لایه پی وی سی ژئوممبران قرار می‌گیرد و لایه بعدی آن میلگرد است، پس از آن نیز قالب قرار داده شده و بتن ریزی انجام می‌شود که در حال حاضر در مرحله بستن میلگرد و ژئوممبران بوده‌ایم، اما به دلیل وقوع آتش سوزی و با توجه به اینکه جنس پی وی سی مستعد انفجار بوده چنین اتفاقی رخ داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала