انتشار نخستین تصویر از طراحی داخلی خودروی جدید آئوروس کامندانت + عکس

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر انتشار نخستین تصویر از طراحی داخلی خودروی جدید آئوروس کامندانت + عکس
انتشار نخستین تصویر از طراحی داخلی خودروی جدید آئوروس کامندانت + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
خودروی آئوروس کامندانت، جدید ترین خودروی لوکس روسیه رونمایی شد.

به گزارش اسپوتنیک، برای اولین بار داخل خودروی آئوروس کامدانت ساخت روسیه، که دارای داشبورد دیجیتال و سیستم چندرسانه ای روی صفحه نمایش بزرگ می باشد، به نمایش در آمد. 
داخل خودروی آئوروس ولادیمیر پوتین - اسپوتنیک ایران
نمایش آئوروس پوتین
روز سه شنبه، 30 آوریل، وزارت صنایع و معادن روسیه برای اولین بار در صفحه فیس بوک خود تصویری از خودروی آئوروس کامدانت را به عنوان بخشی از پروژه "کورتژ" را منتشر نمود. 
در این ویدئو، دنیس منتوروف، رئیس وزارت صنایع و تجارت روسیه، شخصا پشت این ماشین لوکس روسی نشسته است. 
کابینت این خودرو دارای یک داشبورد دیجیتال و یک سیستم چندرسانه ای روی صفحه نمایش بزرگ است. این خودرو دارای موتور 4.4 لیتری با ظرفیت 598 اسب بخار می باشد. 
پیش از این در خبرها آمده بود که وزارت صنایع و تجارت فدراسیون روسیه در فیس بوک، ویدئویی از ساخت اتومبیل برتر روسیه کلاس آئوروس پوتین منتشر نمود. این ویدیو کار متخصصان و مهندسان بر روی این خودرو را نشان می دهد.
فرآیند ساخت این خودرو: شامل طراحی موتور هیبریدی، طراحی بیرونی و داخلی و نیز کار بر روی ایمنی خودرو بود. بهترین مهندسین و طراحان روسیه در این پروژه شرکت نموده اند، فن آوری ها و تجهیزات جدید ایجاد شده است. پیش از این پوتین درباره اتومبیل آئوروس خود گفته بود: من آن را دوست دارم و نه تنها من بلکه برخی از دوستان عرب ما نیز آن را دوست دارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала