درگیری رانندگان با مسافران در ایران

© Sputnik / ААتهران-ایران
تهران-ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
موضوع افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی هر سال یکی از معضلات تهران است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از « تسنیم»،تعدادی از رانندگان در برخی خطوط تاکسی اقدام به دریافت کرایه بیشتر از شهروندان کرده اند که باعث درگیری با مسافران شده است.

موضوع افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی هر ساله یکی از معضلات پایتخت محسوب می‌شود چرا که دراین ارتباط هیچ نظارتی از سوی مسئولان اجرایی در خصوص اجرای مصوبه افزایش کرایه‌های حمل و نقل صورت نمی‌گیرد. اعلام شد موضوع افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی در هیئت دولت مطرح و در نهایت تصمیم‌گیری می‌شود.

بر اساس مصوبه مربوطه قرار شد کرایه‌های حمل و نقل عمومی بر اساس نرخ تورم اعلام شده از سوی دولت در سال 98 افزایش یابد. مدیران بخش حمل و نقل عمومی اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی اعلام کردند که از 29 آوریل کرایه‌ها 20 درصد افزایش یافته است. عدم اطلاع مسافران موجب هرج و مرج در دریافت کرایه‌های حمل و نقل عمومی و مترو شده است.

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با این سوال که چرا مسئولان سیستم حمل و نقل عمومی قبل از افزایش کرایه‌های حمل و نقل اطلاع‌رسانی در این زمینه نداشته‌اند گفت:«در این زمینه باید معاونت مربوطه پاسخ دهد. البته در سال‌های گذشته نیز به همین شکل بوده

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала