مذاکره در این شرایط به معنای تسلیم شدن است

© Photo / IRNAمذاکره در این شرایط به معنای تسلیم شدن است
مذاکره در این شرایط به معنای تسلیم شدن است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق تسلیم است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران گفت: دشمنان درصددند با دو اهرم فشار و تحریم اقتصادی و بر هم زدن امنیت کشور به ما ضربه و لطمه بزنند و در این راستا از همه ظرفیت‌هایشان بهره می‌گیرند.

سردار سلیمانی: به وجود عرب‌ها افتخار می‌کنیم - اسپوتنیک ایران
سردار سلیمانی: به وجود عرب‌ها افتخار می‌کنیم

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران با بیان اینکه امروز دیگر آمریکا و ایادیش جریان قدرتمند قابل اعتنا در غرب و شرق آسیا ندارد و همه اتکایش به دولتهای نامشروع است، افزود: آمریکا و همدستانش به جریانهای القایی و انحرافی متوسل شده‌اند و باید بدانند که امروز ایران اسلامی کشور قدرتمندیست و از نظر نظامی و امنیتی به بلوغ بالایی رسیده است.

سلیمانی تأکید کرد: دشمن امروز به میزان تهدیدی که می‌کند هزینه‌هایش نیز افزایش می‌یابد، جمهوری اسلامی ایران حقیقت تبلوریافته و عینیت‌یافته از دین است، دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق تسلیم است اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند که مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، تسلیم شدن محض است و قطعاً تن به این ذلت نمی‌دهیم.

وی با اشاره به راهبرد "اقتصاد مقاومتی " عنوان کرد: دشمن با گزینه‌های اقتصادی درصدد تحمیل فشارها به ملت ما است اما امروز تمام کارشناسان اقتصادی می‌گویند بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی از ابتدای انقلاب باید عملیاتی و اجرایی می‌شد، چرا که راهکار برون رفت از چنین شرایطی توسل بر "اقتصاد مقاومتی" است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران که در دومین روز بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا سخنرانی می کرد، با اشاره به زحمات بی‌دریغ نیروی انتظامی، تأکید کرد: به عنوان یک شهروند باید بگویم امنیت و احساس امنیت را مدیون بی‌خوابی‌های شبانه‌روزی نیروهای پلیس هستیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала