مردی که با بشکه مسافرت می کرد، به اقیانوس اطلس رسید + ویدئو

© AP Photo / Steve Barkerمردی که با بشکه مسافرت می کرد، به اقیانوس اطلس رسید + عکس
مردی که با بشکه مسافرت می کرد، به اقیانوس اطلس رسید + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیرمرد 72 ساله فرانسوی، پس از چهار ماه با بشکه بزرگ نارنجی خود به اقیانوس اطلس رسید.

 

به گزارش اسپوتنیک، ژان ژاک ساوان، مرد فرانسوی 72 ساله، در طی چهار ماه مسافرت با یک یک بشکه بزرگ به عنوان قایق، به اقیانوس اطلس رسید. وی در اواخر ماه دسامبر 2018 سفر خود را شروع کرد و بعد از ظهر روز 27 آوریل 2019 آن را به پایان می رساند. 
وی در این خصوص در نامه ای خطاب به آسوشیتد پرس نوشت: "بعد از 122 روز و نه ساعت من از مریدین گذشتم، که نشان می دهد که من در اقیانوس اطلس هستم. با تشکر از همه". این خبرگزاری می نویسد که به همراه این نامه عکس جی پی اس از مختصات مکان این مرد فرانسوی فرستاده شده است که خوانا نیست. 
این مرد اعلام نمود که پس از اتمام سفرش به سمت فلوریدا حرکت می کند و سپس قصد دارد به جزیره مارتینیک برود، جایی که همسر و دوستانش در انتظار او هستند.
گفتنی است، ژان ژاک ساوین، ورزشکار ۷2 ساله فرانسوی است که روز چهارشنبه، ۲۶ دسامبر 2018 سوار بر کشتی بدون پارو و موتور از جزیرهٔ کوچکی از جزایر قناری سفرش را آغاز نموده است عازم اقیانوس اطلس شد. این مرد بازنشسته با خود شراب و جگر چرب برای تجلیل از سال نو میلادی گرفته است. وی گفت: "من اوقات بسیار خوبی را در کشتی که با سرعت ۲ — ۳ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند، سپری می‌کنم". وی برای انجام این سفر ۶۰ هزار یورو را از طریق تامین مالی به کمک دیگران به دست آورده است. هم اکنون این مرد با موفقیت سفر خود را به پایان رسانده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала