احمدی نژاد بار دیگر خبر ساز شد + عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / احمدی نژاد بار دیگر خبر ساز شد + عکس
احمدی نژاد بار دیگر خبر ساز شد + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صفحه رسمی رئیس جمهور پیشین ایران در توئیتر با بار دیگر با انتشار پیامی خبر ساز شد.

به گزارش اسپوتنیک، محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق ایران بار دیگر با منتشر کردن پستی در توئیتر خبرساز شد. صفحه رسمی رئیس‌جمهور پیشین ایران، مشغول به چت کردن با روزنامه‌نگار جوان فلسطینی مقیم استرالیا شده است.

محمود احمدی‌نژاد و تیم رسانه‌ای‌اش از هر فرصتی برای رسانه ای شدن، استفاده می‌کنند. این بار سرگرمی‌شان شده چت کردن با یک روزنامه‌نگار فلسطینی‌الاصل مقیم استرالیا که در روزنامه‌ای استرالیایی علیه سیاست‌های ظالمانه اسرائیل می‌نویسد.

البته آن‌ها با هم درباره موسیقی گفتگو کردند.

​جلین خلیک: «سلام محمود، خوبی؟ لطفا پنج رپر محبوبت در میان رپر‌های آمریکایی را به من بگو.»

احمدی‌نژاد: «سلام، مرسی. مدتی بود برای من کامنت نگذاشته بودید. اول شما رپر‌های محبوبت را به من بگو.»

جلین خلیک: «سلام! بله مدت‌ها بود! ایزی-ای، توپاک، کندریک لامار، دکتر دری و مری بلایژ را دوست دارم. چرا من را دنبال نمی‌کنی؟ و البته گروه NWA را فراموش کردم!»

احمدی‌نژاد: «بله گروه NWA را می‌شناسم. من شما را دنبال می‌کنم.»

پیش از این نیز محمود احمدی‌نژاد درباره مرگ نپسی هاسل که به ضرب گلوله در آمریکا کشته شده بود، پیامی را منتشر کرده بود. در این توییت نوشته بود: از مرگ این رپر 33 ساله و "ده نفر دیگر که در هفته‌های گذشته در لس‌آنجلس کشته شدند ناراحت شدم.

احمدی‌نژاد سپس در ادامه توییت خود بخشی از یکی از ترانه‌های توپاک شکور، رپر آمریکایی دیگری که فوت شده را نقل کرده و نوشته: عزیزم گریه نکن، سرت را بالا بگیر، حتی وقتی که جاده سخت است، هرگز تسلیم نشو.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала