جشن تولد ارتش برای کودک سیل زده +عکس

© Photo / Pixabayجشن تولد ارتش برای کودک سیل زده +عکس
جشن تولد ارتش برای کودک سیل زده +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پرسنل ارتش در ″پلدختر″ برای یک دختر خردسال جشن تولد گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از جشن تولدی که پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ″ایران″، مستقر در ″پلدختر″، در استان ″لرستان″ برای یک دختربچه سیل زده در سالن تئاتر شهر گرفته بودند در فضای مجازی منتشر می شود. در این تصویر ارتشیان پیغام «ارتش فدای ملت» را در دست گرفته اند و در جشن تولد دختری خردسال به نام ″فاطمه″ حاضر شده اند.

″فاطمه″ که دندان داشت و به همراه مادرش برای معالجه به درمانگاه ارتش رفته بود، برای پزشک تعریف می کند که امروز تولد اوست و پس از آن هماهنگی هایی صورت می گیرد و برای این دختر خردسال جشن تولدی تدارک دیده می شود.

کاربران با به اشتراک گذاشتن این تصویر نسبت به این خبر واکنش نشان می دهند و این اتفاق را بسیار نیکو و سنبل مهربانی می دانند. این کاربران علاوه بر درود و تحسین نیروهای ارتشی که از روزهای نخست سیل در ″ایران″، مردم سیل زده را در مناطق مختلف یاری کرده اند، به پیغامی که آنها در این جشن در دست دارند اشاره می کنند و ارتش را ناجی همیشگی ملت می دانند و آنان را بی ریا و صادق می خوانند.

تعدادی از کاربران نیز از محبت ارتش به مردم در جای جای ″ایران″ اشاره می کنند و در این میان تصاویری از سایر جشن تولدهایی که ارتش در این روزها برای کودکان سیل زده برگزار کرده است، منتشر می کنند.

اما برخی از کاربران، به این نکته اشاره می کنند که چرا مادر این کودک در تصویر مشاهده نمی شود.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала