بازتاب جدایی بانوی خواننده معروف بریتانیایی از همسر خود +عکس

© AFP 2023 / Robyn BECKبازتاب جدایی بانوی خواننده معروف بریتانیایی از همسر خود +عکس
بازتاب جدایی بانوی خواننده معروف بریتانیایی از همسر خود +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جدایی "ادل" از همسر خود سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شده است!

به گزارش اسپوتنیک، خبر ناگهانی جدا شدن خواننده بریتانیایی "ادل" از همسرش "سیمون کانکی" در روز جمعه، ۱۹ آپریل، سبب واکنش های زیادی از سوی کاربران و هواداران وی شد.
ادل و همسرش، ۳ سال زندگی مشترک با هم داشتند و یک پسر به نام "آنجلو"، ثمره عشق آنان بوده است.

View this post on Instagram

# ادل از همسرش جدا شد #ایران_آرت: روز جمعه، ۱۹ آپریل، خبری مبنی بر جدایی ادل خواننده مشهور بریتانیایی از همسرش، سیمون کانکی، منتشر شد که برای طرفداران او شوکه کننده بود. ادل و همسرش پس از ۳ سال زندگی مشترک و با وجود یک پسر با نام آنجلو، از هم جدا شدند! طبق گزارشات ادل و سیمون کانکی از سال ۲۰۱۱ تاکنون با هم در ارتباط اند، اما در سال ۲۰۱۶ بود که تصمیم گرفتند رابطه شان را جدی و با هم ازدواج کنند. ادل همیشه در مورد رابطه عاطفی اش ملاحظه کار بود به طوری که هیچگاه در مصاحبه هایش از آن صحبت نمی‌کرد. از این رو ما نمی‌دانیم که دقیقا بین آن‌ها در این چند سال چه گذشت، اما هر چه بود، آن‌ها تایید کردند که به دنبال حریم خصوصی بیشتری برای خود هستند. از این رو ترجیح می‌دهند که راهشان را از هم جدا کنند. #ادل #خواننده #خواننده_زن #طلاق #ازدواج #سیمون_کانکی #پاپ #موسیقی_پاپ #آهنگ #گرمی #سلبریتی #هنرمند #هالیوود #adele #singer #artist #iranart #art #music

A post shared by صفحه رسمی خبرگزاری ایران آرت (@iranart_news) on Apr 19, 2019 at 11:45pm PDT

"ادل" و "سیمون" در سال ۲۰۱۶ ازدواج خود را رسمی کردند و "ادل" اولین بار در سخنرانی که برای مراسم "گرمی" سال ۲۰۱۷ داشت ازدواج خود را تایید کرد.

او پس از دریافت جایزه گرمی، اعلام کرد که من این جایزه را دوست دارم و آن را مدیون مدیر برنامه ها، همسر و فرزندم هستند. همسر و فرزندم… آن‌ها تنها دلیل زندگی من هستند.

گفته شده است که آنها با وجود طلاق، تصمیم گرفتند فرزند خود را با هم بزرگ کنند.

بسیاری از کاربران از جدایی این خواننده اظهار ناراحتی کردند اما معتقدند که آهنگ بعدی او به همین دلیل فوق العاده خواهد بود.

عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که طلاق نیز قسمتی از زندگی است و او پس از مدتی دوباره می تواند مانند یک قهرمان این قضیه را فراموش کند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала