تعجب کاربران ایرانی از شکل گوسفندهای وارداتی از رومانی +عکس

© Fotolia / Asfericoتعجب کاربران ایرانی از شکل گوسفندهای وارداتی از رومانی +عکس
تعجب کاربران ایرانی از شکل گوسفندهای وارداتی از رومانی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گوسفندان ″رومانیایی″ وارد شده به ″ایران″ دارای دم هستند که بسیاری از کاربران نسبت به این نژاد گوسفند واکنش نشان داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، پس از افزایش قیمت گوشت در ″ایران″ و واردات گوسفندان ″ رومانیایی″، اکنون تصاویر منتشر شده از گوسفندان دم دار این نژاد در اسکله″ رجایی″ در ″بندرعباس″ در فضای مجازی، مجال تبادل نظر به کاربران را داده است. اما نکته قابل توجه این است که در حدود ٣٠ گونه گوسفند با نژادهای مختلف در سراسر دنیا وجود دارد که با توجه به شرایط آب و هوایی و موارد مد نظر در مصرف، در نقاط مختلف دنیا، گونه مورد نیاز پرورش داده می شود. تصویری زیر مروبوط به گوسفندان ″رومانی″ می باشد که چربی در دنبه آنها ذخیره نمی شود و دم جای دنبه را می گیرد. در بدن این نژاد گوسفندان، چربی در سراسر حفره شکمی و سایر ارگان های مهم بدن ذخیره می شود تا در برابر سرمای و شرایط آب و هوایی ″رومانی″ مقاوم تر باشند.

بسیاری از کاربران ایرانی در واکنش به این گوسفندهای دم دار، این نژاد را نوعی گوسفند زاده شده از دو نژاد می دانند و عنوان می کنند چندان راغب به مصرف گوشت این گوسفندان نمی باشند. اما در پاسخ به این کاربران، سایر کاربران عنوان می کنند نژاد برخی از گوسفندان به این شکل می باشد و در کشورهای مختلف از این نژاد که دارای گوشتی لذیذ می باشد، استفاده می کنند. و این دلیل نمی شود اگر این نژاد گوسفند را نمی شناسیم آن را غیرعادی بخوانیم، ضمن اینکه از این نژاد گوسفند در شمال ″ایران″ در استان ″مازندران″ نیز وجود دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала