گابارد: ترامپ، آمریکا را به فاحشه عربستان تبدیل کرده است

© AFP 2023 / Timothy A. Claryگابارد: ترامپ، آمریکا را به فاحشه عربستان تبدیل کرده است
گابارد: ترامپ، آمریکا را به فاحشه عربستان تبدیل کرده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تولسی گابارد، یکی از نامزدهای زن دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا ، در پیامی ویدیویی از ترامپ و سیاست های وی انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر،تولسی گابارد ویدئویی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و در آن به انتقاد دونالد ترامپ از «الهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا و ادامه حمایت‌های کاخ سفید از عربستان سعودی انتقاد کرده و بیان داشت: انتقاد رئیس جمهور ترامپ از الهان عمر کاملاً دو رویی بوده است.
وی افزود: ترامپ می گوید که ما هرگز وقایع ۱۱ سپتامبر را فراموش نمی‌کنیم ، درحالیکه خودش بزرگترین حامی القاعده در سوریه بوده است. ترامپ کشور ما را به «فاحشه» بزرگترین حامی القاعده یعنی عربستان سعودی تبدیل کرده است. کشوری که میلیاردها دلار را هزینه می‌کند تا تفسیر افراطی و خشونت‌آمیز خود از اسلام را در جهان گسترش دهد و این شبیه همان کاری است که القاعده و داعش و دیگر تروریست‌ها برای گسترش کارهای خود انجام می‌دهند.
تولسی گابارد پیش از این نیز پیامی ویدئویی در خصوص اقدامات ترامپ برای حمایت از بنیامین نتانیاهو و محمد بن سلمان و همچنین تروریست خواندن سپاه پاسداران ایران منتشر و از وی انتقاد کرده بود..

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала