ترامپ را به مهمانی دعوت نکردند

© REUTERS / Kevin Lamarqueترامپ را به مهمانی دعوت نکردند
ترامپ را به مهمانی دعوت نکردند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آنا وینتور 69 ساله و سردبیر مجله ووگ، از دعوت ترامپ به مهمانی گالا خودداری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، آنا وینتور، سردبیر مجله مد ووگ، گفت که تحت هیچ شرایطی او اجازه نمی دهد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، در یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت مد، حضور یابد. 
انتشار تصویر شاهزاده سعودی در مجله ووگ+عکس - اسپوتنیک ایران
انتشار تصویر شاهزاده سعودی در مجله ووگ+عکس
"مت گالا" جشنواره ای سالیانه است که با عنوان صحنه و لباس و هدف جذب سرمایه به نفع موزه "متروپولیتن" —در نیویورک و یکی از بزرگ‌ترین و مشهورترین موزه‌های جهان — برگزار می شود. ستاره های مشهور در این مراسم حضور می یابند. 
در نشست روزنامه نگاران "زنان جهان" در نیویورک، از وینتور در خصوص دعوت از رئیس جمهور برای جشنواره مت گالا سوال پرسیدند. آنا وینتور پاسخ داد: "چنین چیزی ممکن نیست". علاوه بر این سردبیر ووگ از چاپ تصویر همسر دونالد ترامپ برای مجله خود امتناع ورزید. 
آنا وینتور از فعالان حزب دموکرات است. او برای جمع آوری کمک های مالی برای کاندیدای سابق ریاست جمهوری هیلاری کلینتون تلاش های بسیار نمود. 
پیش از این، آنا وینتور گفت که سلیقه همسر شاهزاده هری، مگان مارل، بر روی او تاثیر گذاشته است و همچنین به خانواده سلطنتی کمک می نماید. 
مت گالا برای بار اول در سال 1948 توسط یک پابلیسیت به نام الینور لمبرت جهت تشویق طبقه مرفه نیویورک برای کمک به صنعت مد برگزار شد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала