ایرانی هایی مهربان تر از پتروس فداکار +ویدئو

© REUTERS / Tasnim News Agencyایرانی هایی مهربان تر از پتروس فداکار +ویدئو
ایرانی هایی مهربان تر از پتروس فداکار +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقاومت تن به تن جوانان “دهلاویه”، “حمیدیه” و “هویز” و ایجاد سیل بند انسانی در مقابل موج سیلاب “کرخه” صحنه ای متفاوت خلق کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از ایستادگی جوانان "دهلاویه" در مقابل سیل در فضای مجازی منتشر می شود که با واکنش کاربران در صفحات مختلف همراه شده است.
روستای "دهلاویه" در ۸۰ کیلومتری غرب "اهواز" و در نزدیکی "سوسنگرد" و "هویزه" قرار دارد و با توجه به سیل اخیر در "ایران" و کشیدن شدن آن به سمت "خوزستان" ضمن اینکه روستاهای بسیاری به زیر آب رفتند، بسیاری از شهرها و روستاها نیز در معرض سیل قرار دارند. یکی از این روستاها، روستای "دهلاویه" می باشد که جوانان این روستا با دست خالی و به همکاری یکدیگر در نبود امکانات و مسئولین، خود در مقابل سیل ایستادند و صحنه ای باشکوه به نمایش گذاشتند. ویدئو زیر شرحی از این اتفاق می باشد.

کاربران با به اشتراک گذاشتن این ویدئو اقدام این جوانان را تحسین می کنند و عقیده دارند این اتفاق غیرت، ایثار و فداکاری جوانان خوزستانی را به تصویر کشیده است و باید آن را به رخ جهانیان کشید و آنچه را که آنها درباره "خوزستان" افسانه می پندارند، حقیقتی تمام نشدنی است.

بسیاری از کاربران نیز با ابراز تاسف به شرایط نامناسب خوزستانی ها در سیلاب های اخیر در حالیکه در استانی نفت خیز زندگی می کنند، اشاره می کنند و موضوع خوش گذرانی فرزندان مسئولینی را که با پول نفت این افراد در کشورهای آمریکایی و اروپایی در حال لذت بردن از زندگی شان هستند را مطرح می کنند و این موضوع را، حقیقتی تلخ و ناراحت کنند می خوانند و دلیل آن را بی تدبیری مسئولین می دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала