چرا ایوانکا ترامپ رئیس بانک جهانی نشد

© AP Photo / Elise Amendolaچرا ایوانکا ترامپ رئیس بانک جهانی نشد
چرا ایوانکا ترامپ رئیس بانک جهانی نشد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ترامپ توضیح داد که چرا او ایوانکا را به عنوان رئیس بانک جهانی انتخاب نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Atlantic، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در فکر نامزد کردن ایوانکا ترامپ، دختر و مشاورش برای بدست آوردن یک پست در بانک جهانی است.

ایوانکا ترامپ، مرکل را تحسین نکرد - اسپوتنیک ایران
ایوانکا ترامپ، مرکل را تحسین نکرد

ترامپ در مصاحبه‌ای گفت: من حتی درباره در نظر گرفتن پستی برای ایوانکا در بانک جهانی فکر کردم. او از عهده این کاری خیلی خوب بر‌می‌آمد چون او در کار کردن با اعداد عالی است.
ترامپ همچنین گفت که "او به خوبی خود را در سازمان ملل متحد نشان داده است"، ایوانکا "یک دیپلمات متولد شده است". با این وجود، رئیس جمهور آمریکا ایده معرفی ایوانکا به عنوان نماینده ایالات متحده در این سازمان را از ترس متهم شدن به قوم پرستی رها کرده است.
رئیس جمهور آمریکا گفت: اگر من این کار را کرده بودم، آنها مرا متهم به قوم و خویش پرستی می‌کردند، اگر چه که این کار هیچ ارتباطی با پارتی‌بازی نداشت.
در ماه ژانویه روزنامه Financial Times گزارش داد که ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا، در بین نامزدهای ریاست بانک جهانی قرار دارد. بعدها، کاخ سفید این اطلاعات را رد کرد و در ماه آوریل، دیوید مالپس، معاون وزیر اداره خزانه داری ایالات متحده به عنوان رییس بانک جهانی انتخاب شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала