احتمال برخورد نظامی میان آمریکا و ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / احتمال برخورد نظامی میان آمریکا و ایران
احتمال برخورد نظامی میان آمریکا و ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران احتمال برخورد نظامی میان ایران و آمریکا را بسته به عملکرد امریکایی‌ها دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران در خصوص قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: آمریکایی‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست سازمان‌های تروریستی قرار دادند و ما نیز تمام نیروهای فرماندهی آمریکا در غرب آسیا موسوم به سنتکام را به عنوان تروریست می‌شناسیم.

ظریف: اجازه نخواهیم داد مشروعیت سپاه را از بین ببرند - اسپوتنیک ایران
ظریف: اجازه نخواهیم داد مشروعیت سپاه را از بین ببرند

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ایران در ادامه افزود: این اقدام جمهوری اسلامی ایران بدان معنا است نیروهای که در منطقه غرب آسیا و پایگاه‌های تحت امر آمریکا حضور دارند از این به بعد تروریست هستند و برخوردی که جمهوری اسلامی ایران با تروریست‌ها می‌کنند شامل این نیروها نیز می‌شود.
سردار شکارچی همچنین در خصوص افزایش احتمال برخورد نظامی میان ایران و آمریکا در پی اقدامات اخیر دونالد ترامپ علیه سپاه پاسداران خاطر نشان ساخت: این موضوع بستگی به نگاه و عملکرد امریکایی‌ها دارد؛ اگر آنها در میدان عمل سپاه را تروریست بشناسند، آن اتفاق حتماً در میدان عمل رخ می‌دهد. هر برخوردی که آمریکایی‌ها در حوزه تروریست با ما بکنند شدیدترین آن را دریافت خواهند کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала