فرمانده کل سپاه: آمریکا جرات اقدام نظامی علیه ایران را ندارد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه گوشت نیروهای نظامی آمریکا در منطقه زیر دندان ما است، گفت: آنها خودشان هم می دانند که جرات اقدام نظامی علیه ایران را ندارند.
نمایندگان مجلس ایران در حمایت از سپاه پاسداران ایران با یونیفورم سپاه به مجلس آمدند - اسپوتنیک ایران
نمایندگان ایران با یونیفورم سپاه
به گزارش اسپوتنیک به نقل از جام جم آنلاین، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در حاشیه دیدار با وزیر امورخارجه اظهار داشت: خدا را شاکریم که دشمنان انقلاب اسلامی از احمق ترین افراد هستند و این صحبتی که آنها کردند بسیار مضحک می باشد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه گوشت نیروهای نظامی آمریکا در منطقه زیر دندان ما است، ادامه داد: آمریکایی ها می دانند که تمام حرکات آنها در منطقه تحت رصد ما است، لذا آگاه هستند که نمی توانند هیچ گونه اقدام نظامی علیه ایران انجام دهند و جرات این را هم ندارند.
سرلشکر جعفری گفت: صحبت هایی که آنها کرده اند در حد شعار است اما اگر بخواهند حرکتی انجام دهند با واکنش صریح، جدی و قاطع ما همراه خواهند بود.
فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: اقدام پلید اخیر آمریکایی ها برخلاف نیت شومشان باعث همدلی و اتحاد بیشتر بین مردم عزیز و مسئولان کشور شد.
یادآور می شود دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز 8 آوریل اعلام کرد که واشنگتن، سپاه را در فهرست سازمان های تروریستی خارجی در ایالات متحده قرار می دهد

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала