مادری به جای دخترش بچه به دنیا آورد+ عکس

© Fotolia / Massimhokutoمادری به جای دخترش بچه به دنیا آورد
مادری به جای دخترش بچه به دنیا آورد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک زن 55 ساله نوه خود را بدنیا آورد.

به گزارش اسپوتنیک، تریسی مایلز در سن 16 سالگی متوجه شد که هرگز نمی تواند فرزند خود را بدنیا بیاورد. وی در سن بلوغ قاعدگی را شروع نکرد و مادرش او را به دکتر برد و در بررسی پزشکان متوجه شدند که تریسی هیچ رحمی ندارد.

او از بد تولد با یک ناهنجاری متولد شده بود که در این ناهنجاری به طور مادرزادی رحم وجود ندارد، اما واژن و ویژگی های جنسی ثانویه به طور طبیعی رشد می کنند. این ناهنجاری بر روی تخمدانها تاثیر نمی گذارند، آنها به طور معمول کار می کنند، بنابراین زنانی با این ناهنجاری هنوز هم می توانند مادر شوند، اما لازم است تا از رحم زنان دیگری برای کاشت تخمک و رشد آن استفاده کنند.

ایما مایلز 5 ساله پس ازاین که متوجه دغدغه بین دختر و دامادش شد تصمیم گرفت با لقاح مصنوعی برای دخترش فرزندی به دنیا بیاورد. در ابتدا این پیشنهاد او طرفداری نداشت و دختر و دامادش این تصمیم او را نپذیرفتند اما وقتی فهمیدند که هیچ وقت نمی توانند خانواده شان را سه نفره کنند این پیشنهاد را پذیرفتند. گفتنی است که مادربزرگ جوان دوران بارداری عالی را پشت سر گذاشته و از این که بار دیگر از دامادش باردار شود و برای آن ها فرزند به دنیا بیاورد کاملا راضی و خشنود است چرا که مجری تلویزیون زمانی که از او در این باره سوال پرسید او کاملا با لبخند و رضایت گفت: با کمال میل دوباره باردار می شوم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала