واکنش ظریف به احتمال قرارگرفتن سپاه در فهرست تروریستی آمریکا

© AFP 2023 / Atta Kenareواکنش ظریف به احتمال قرارگرفتن سپاه در فهرست تروریستی آمریکا
واکنش ظریف به احتمال قرارگرفتن سپاه در فهرست تروریستی آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر امور خارجه ایران اقدام آمریکا برای تروریستی اعلام کردن سپاه را موجب ورود این کشور به باتلاق دانست.

به گزارش اسپوتنیک، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران به اقدام احتمالی آمریکا برای تروریستی اعلام کردن سپاه واکنش نشان داد.
ظریف با انتشار توئیتی به همراه تصویری از دو خبر که یکی مربوط به حمایت‌های مالی شلدون ادلسون از دونالد ترامپ و دیگری مربوط به اظهارات جان بولتون، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در خصوص نقش وی در آغاز جنگ عراق است، نوشت: کسانی که نتانیاهو را در وهله نخست قرار می‌دهند و از مدت‌ها پیش با اشتیاق برای تروریستی اعلام کردن سپاه تلاش کرده‌اند، کاملا از تبعاتی که این کار برای نیروهای ایالات متحده در این منطقه دارد، مطلعند.
وزیر امور خارجه ایران در ادامه می‌نویسد: در حقیقت، آن‌ها می‌خواهند به نمایندگی از او (نتانیاهو) ایالات متحده را به یک باتلاق بکشانند.

این مقام عالی‌رتبه دستگاه دیپلماسی ایران در ادامه با خطاب قرار دادن رئیس جمهور آمریکا می‌نویسد: بهتر است تا دونالد ترامپ این را بداند، تا به فاجعه‌ای دیگر برای ایالات متحده کشیده نشود.

لازم به ذکر است که پیش از این روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال نوشت که ممکن است تصمیم دولت امریکا درباره قرار دادن دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی روز دوشنبه 8 آوریل اعلام شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала