دزدها از مجریان در برنامه زنده دزدی کردند+ ویدیو

© AP Photo / Michel Eulerدزدها از مجریان در برنامه زنده دزدی کردند+ ویدیو
دزدها از مجریان در برنامه زنده دزدی کردند+ ویدیو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دزدان مسلح با هنگام اجرای برنامه زنده توسط مجریان شبکه "اس او تی" به این ایستگاه رادیویی وارد شدن و موبایل، ساعت و لوازم میزبانان و مهمانان این برنامه را به سرقت بردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تلگراف، دزدان مسلح با هنگام اجرای برنامه زنده توسط مجریان شبکه "اس او تی" به این ایستگاه رادیویی وارد شدن و موبایل، ساعت و لوازم میزبانان و مهمانان این برنامه را به سرقت بردند.

سرقت در تاریخ 2 آوریل در حدود ساعت 21:00 به وقت محلی رخ داد. دزدان که دست کم پنج نفر بودند به عنوان پیک مواد غذایی وارد ساختمان شدند. بنا بر گزارشات حداقل یکی از آنها مسلح بود.

صاحب این شبکه که در را بر روی دزدان باز کرده بود به ایستگاه تلویزیونی محلی "گلوبو تی وی" گفت: آنها گفتند که غذا را برای تحویل آورده اند و از آنجایی که ما معمولا غذا را از بیرون سفارش می دهیم، من به راحتی و بدون ترس در را باز کردم و به آنها گفتم که این غذا برای چه کسی است؟ به محض این که من در را باز کردم، یکی از آنها اسلحه را بر روی سر من گذاشت و به من گفت که برو داخل.

پلیس در زمان حمله تماس های زیادی را از شنوندگان دریافت کرد اما در زمانی که پلیس به این ایستگاه رادیویی وارد شده بود، مجرمان از ساختمان ایستگاه رادیویی فرار کرده بودند. در حال حاضر، سازمان های اجرای قانون در حال بررسی ویدیو برای شناسایی دزدان هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала