سردار سلیمانی به مناطق سیل‌زده ایران می‌رود

© Photo / IRNAسردار قاسم سلیمانی
سردار قاسم سلیمانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پیامی اعلام کرد به همراه نیروهای تحت رهبری خود به مدت یک ماه در مناطق در معرض سیل خوزستان و لرستان حضور پیدا خواهد کرد.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، در پی نزولات آسمانی و بارش‌های فراوان که منجر به وقوع سیل و ایجاد مشکلات و خسارات فراوانی برای هموطنانمان گردید ونیز احتمالاتی مبنی بر تداوم بارش‌ها و سیلاب در مناطق غرب و جنوب غرب کشور، سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.
در بخشی از پیام سردار سلیمانی آمده است:"با توجه به پیش بینی‌ها در گسترش خطرات و آسیب‌ها برای مردم و افزایش دامنه نیازها در شرایط پیش رو، اینجانب و سایر فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، با همکاری ستادهای عتبات عالیات و اربعین مراکز استان‌ها، بر خود وظیفه می‌دانیم سایر امکانات، ظرفیت‌ها و تجارب موجود از جمله در موکب های خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را با هماهنگی و همراهی مجموعه‌های مسئول فعال و در صحنه؛ ساماندهی و با گسیل و استقرار آن از هفته آینده و به مدت یک ماه در مناطق در معرض سیل و تا هنگام عادی شدن وضعیت، به کمک مردم شهرهای پلدختر، سوسنگرد، بستان و دیگر نقاط بشتابیم".
اخیراً ایران با سیل های شدیدی مواجه شده است که بیش از یک سوم از استان های ایران را تحت تاثیر خود قرار داده است. بارندگی های شدید و طغیان رودخانه ها در برخی مناطق ایران، موجب قطع برق شده است. به گزارش مقامات ایرانی، تا کنون تعداد 70 نفر بر اثر سیل کشته شده اند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала