کمک پیرمرد لواشک فروش به سیل زدگان +ویدئو

CC0 / Pixabay / کمک پیرمرد لواشک فروش به سیل زدگان +ویدئو
کمک پیرمرد لواشک فروش به سیل زدگان +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک پیرمرد سبزواری که درآمد خود را از فروش لواشک به دست می آورد به سهم خود به سیل زدگان کشورش کمک کرد.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدئویی کوتاه در فضای مجازی سوژه خبری جنجالی شده است. در این ویدئو پیرمرد سبزواری توضیح می دهد كه درآمدش از فروش لواشک می باشد اما با این وجود قصد کمک به سیل زدگان کشورش را دارد و درآمد امروز خود را به آنها اهدا می کند.

کاربران از همبستگی ملی صحبت می کنند و بخشش این پیرمرد زحمتکش را در حالی که خود نیازمند می باشد، سخاوت معنی می کنند و سخاوت او ‌را بسیار ارزشمند می دانند. آنها نمونه هایی از این مهربانی که در سراسر کشور "ایران" موج می زند را نشر می دهند.

برخی از کابران که کار او را از روی انسانیت و حس انسان دوستانه می دانند، عقیده دارند با این کمک ها دولت از مردم سوءاستفاده می کند، چرا که در واقع برای چنین مواقعی نهاد و سازمانی تخصیص داده شده است و بودجه ای در اختیار آنان قرار گرفته است که در مواجهه با حوادث پیش بینی نشده هزینه و مشکلات مردم برطرف شود، در حالی که چنین اتفاق نمی افتد.

تعدادی از کاربران کمک این پیرمرد را با افراد ثروتمند در "ایران" که تمایلی به کمک ندارند مقایسه کردند. اما در مقابل این کاربران، کاربرانی بر این باورند که در چنین مواردی کمک کردن به هیچ عنوان وظیفه مردم نمی باشد بلکه حسی نوع دوستانه است که کاملا به نظر شخص بستگی دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала