واکنش به سخنان ژنرال لهستانی در خصوص حمله هسته ای به روسیه

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش به سخنان ژنرال لهستانی در خصوص حمله هسته ای به روسیه
واکنش به سخنان ژنرال لهستانی در خصوص حمله هسته ای به روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اگر ژنرال لهستانی عقل ندارد، پس سخنان او قابل توجیه است و باید خود را به دکتر نشان بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، سناتور آندری کلیموف در پاسخ به بیانیه والدرمار اسکشیپچاک در امادگی غرب برای حمله هسته ای به روسیه گفت: "اگر ژنرال اسکشپچاک عقل مدارد، پس چنین بیانیه ای قابل توجیه است، و او باید خود را به دکتر نشان بدهد. این یک تحریک عامدانه است". 

ساخت تاسیساتی برای حفظ تجهیزات آمریکا در لهستان - اسپوتنیک ایران
ساخت تاسیساتی برای حفظ تجهیزات آمریکا در لهستان

معاون کمیته شورای فدراسیون روسیه در امور بین الملل آندری کلیموف، بیانیه ژنرال لهستانی در خصوص آمادگی غرب برای پاسخ به "تجاوز روسیه" با سلاح های هسته ای را به عنوان "تحریک عمدی" خواند.

وی گفت: "اگر او عقل داشته باشد، باید بداند که ارتش روسیه قصد حمله به لهستان را ندارد. اگر او عقل ندارد، پس چنین بیانیه ای قابل توجیه است، و او باید خود را به دکتر نشان بدهد. این یک تحریک عامدانه است".

گفتنی است، پیش از این در خبر ها امده بود که ژنرال ولادیمیر اسکشیپچاک گفت: غرب در صورت تجاوز از سوی روسیه از سلاح اتمی علیه این کشور استفاده می کند. به گفته وی پیش از این آمریکا آماده استفاده از سلاح اتمی برای متوقف کردن ارتش سرخ در خاک لهستان بوده است. وی که با با یک نشریه لهستانی گفتگو می کرد، افزود: تا کنون برنامه های مشابه ای در صورت تجاوز روسیه وجود دارد.

این ژنرال لهستانی ادامه داد: هیچ کشور اروپایی از جمله لهستان به تنهایی نمی تواند در برابر ارتش روسیه ایستادگی کند و به همین دلیل است که ورشو در سال 1999 به اتحادیه اروپا پیوست.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала