تبلیغ جنجال برانگیز اسنوا در بیلبوردهای تهران +عکس

© Fotolia / govicinityتبلیغ جنجال برانگیز اسنوا در بیلبوردهای تهران +عکس
تبلیغ جنجال برانگیز اسنوا در بیلبوردهای تهران +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شرکت ایرانی لوازم خانگی ″اسنوا″ برای تبلیغ محصولاتش از حضور دو مرد و دو بچه استفاده کرده است که بحث های بسیاری در واکنش به این اتفاق به راه افتاده است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا تبلیغاتی از شرکت ایرانی لوازم خانگی ″اسنوا″ در سطح شهر ″تهران″ قرار گرفته است که واکنش های بسیاری را به دنبال داشته است. این بنر تبلیغاتی با حضور دو مرد به نمایش گذاشته شده است. کاربران در واکنش به این تبلیغ نظرات متفاوتی را عنوان می کنند.

بسیاری از کاربران این تبلیغ را حمایت ″اسنوا″ از همجنسگرایان عنوان می کنند، چرا که معتقدند یک آگهی تبلیغاتی باید تصویری مطلوب در ذهن مخاطب ایجاد کند و وقتی از خانه، خانواده و لوازم خانگی صحبت می کنیم چرا باید تصویر زنان را به عنوان همسر و مادر حذف کنیم؟! آیا در ″ایران″ زن وجود ندارد؟! چرا باید زنان از تبلیغات حذف شوند و جایگاهی نداشته باشند؟! این کاربران با انتشار تصاویری عنوان می کنند این اولین مورد در حذف زنان از تبلیغات نیست.

جمعی از کاربران نیز به زبان طنز، کنایه های بسیاری را به این تبلیغ و نوشته آن داشتند و می گویند دقیقا باید روی چه چیزی حساب کنیم؟! آیا با وجود محصولات″اسنوا″ دیگر نیازی به حضور زن در خانه نیست؟! و یا آیا این محصولات مناسب زوج های همجنسگرا می باشد؟! و چرا شرکتی که یکی از گزینه های استخدامی اش مصاحبه عقیدتی است باید از چنین تبلیغی استفاده کند؟!

اما تعدادی از کاربران نظر متفاوتی دارند و با اشاره کردن به لباس این دو مرد جوان، عنوان می کنند لباس هایی که آنها به تن دارند لباس فرم کارگران خط تولید و خدمات فنی و پشتیبانی می باشد و می توان این برداشت را داشت که این تبلیغ، کارکنان ″اسنوا″ با فرزندانشان را به تصویر کشیده است. اما عده ای عقیده دارند ″اسنوا″ قصد دارد از یک جنجال رسانه ای برای مطرح شدن برندش استفاده کند و تقریبا موفق هم بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала