اعلام آماده باش در تهران

© Sputnik / ААتهران-ایران
تهران-ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ده هزار نیروی آتش نشانی و خدمات شهری در تهران به حال آماده باش درآمده اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «ایسنا»، ده هزار نیروی خدمات شهری و آتش‌نشانی برای مقابله با هر گونه آبگرفتگی و سیلاب احتمالی در سطح شهر تهران به حال آماده باش درآمده اند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این خصوص گفت:«موضوعات مختلف در حوزه جلوگیری از آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب در سطح شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت.

سیل - اسپوتنیک ایران
مرخصی فرمانداران و بخشداران تهران لغو شد

خوشبختانه در حال حاضر مشکل حادی در شهر تهران نداریم و نیروهای مناطق 22‌گانه، شهرداران مناطق و سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها و معاونت‌ها در آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

در حال حاضر 42 دستگاه لودر، 42 دستگاه بابکت، 86 دستگاه کمپرسی، 11 دستگاه چرثقیل، 10 دستگاه بیل مکانیکی، پنج دستگاه نیسان بالابر، سه دستگاه مکنده، 13 دستگاه بیل‌بابکو به همراه 10 هزار نفر از نیروهای خدمات‌شهری در آماده‌باش کامل هستند و در 10 ایستگاه خدمات شهری در سطح شهر تهران پراکنده شدند تا اقدامات لازم را با توجه به افزایش بارش‌ها در بعد از ظهر انجام دهند. اداره هواشناسی هر یک ساعت با ما در ارتباط است و علاوه بر اطلاعاتی که به صورت عمومی از رسانه‌ها منتشر می‌شود جزییات وضعیت هوا را در ارتباطی نزدیک در اختیار قرار می‌دهد. همچنین 130 ایستگاه آتش‌نشانی در آماده باش قرار گرفتند و به آنها اعلام شده به جز تعداد ماشین‌های مورد نیاز برای اضطرار که در داخل ایستگاه‌ها قرار می‌گیرند مابقی نیروها و تجهیزات در سطح شهر تهران مشغول گشت‌زنی باشند.

در حال حاضر مشکل حادی نداریم و امیدواریم با همین روال پیش رویم و بعد از ظهر نیز که پیش‌بینی افزایش شدت بارش را داریم مشکل خاصی نداشته باشیم».

گفتنی است که در پی بارندگی های شدید و طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیل در برخی مناطق ایران، براساس تایید منابع رسمی، تا کنون 42 نفر جان خود را از دست داده اند. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала