کاربرد سلاح هالوژنیک در روسیه+ویدئو

© Photo / Roselectronicsسلاح توهم آمیز
سلاح توهم آمیز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رزمندگان واحد مهندسی در پایگاه نظامی «مولینوف» نیژگورورد، با استفاده از سلاح هالوژنیک تمرینات نظامی را به انجام رساندند.

به گزارش اسپوتنیک، رزمندگان واحد مهندسی در پایگاه «مولینوف» در نیژگورورد، در جریان تمرینات نظامی، تضمین عبور گردان موتوریزه و تانک ها از مناطق تحت کنترل شرطی تشکیلات مسلح غیرقانونی را به نمایش گذاشتند.

 در گزارش وزارت دفاع آمده است که هنگام نزدیک شدن به مواضع دشمن با کمک سامانه «او.آر-77» و ماشین مهندسی «ای ام ار-3ام» محوطه مین و مواد منفجره نابود شدند و ماشین های زرهی «ب ت ار-82 آ» و ماشین زرهی « تایفوتن-کا»  به استحکامات دشمن شرطی حمله کردند.

در این تمرینات بیش از 500 خنثی کننده مین و بیش از 30 واحد ماشین نظامی و تکنیک آلات ویژه شرکت داشتند.

گروه مهندسی واحد ویژه وارد ساختمانی شد که دشمن در آنجا مستقر شده بود، تحت پوشش سربازی قرار داشت که با در دست داشتن سپر دفاعی با چراغ های روشن جلوتر از آنها حرکت می کرد. چراغ ها چشمک می زدند و نور سپر بینایی دشمن را مختل کرده و باعث توهم می شد».

قبلا گزارش شده بود که سیستم تداخل نوری بصری «فیلین» روسیه به عنوان یک سلاح که دشمن را نابینا می کند و باعث بروز توهم می شود طرح 17 سال پیش است و احتمالا ناموثر است، زیرا برای دفاع در مقابل آن کافیست یک چشم بسته شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала