کمپین اطلاعاتی روسیه

اشتراک
کمپین اطلاعاتی به نام «کودکی اف لاین» توسط روس ها اجرایی می شود.

به گزارش اسپوتنیک، 30 ماه مارس در قالب 13-مین کنگره جهانی  خانواده، اعضای هیئت نمایندگی روسیه  با نمایندگان پارلمان ایتالیا و شخصیت های اجتماعی کمپین اطلاعاتی جهانی تحت عنوان «کودکی آف لاین» را سازماندهی کردند.

این کمپین هدف خود را گسترش اوقات فراغت اعضای خانواده و کودکان بدون هر نوع گجت، کاهش زمان استفاده از شبکه های اینترنت توسط بچه ها و گسترش امکانات برای هنرآفرینی کودکان اعلام کرده است.

این کمپین با قوانین انیترنت امن همخوان است و وسیله ای برای دخالت اخلاقی و یا معنوی بحساب نمی آید و به فضای شخصی کودک و نزدیکان او نفوذ نمی کند.

در واقع کنه کمپین «کودکی آف لاین» یک خواهش ساده از بزرگسالان برای سازماندهی اوقات فراغت  خانواده و کودکان در زمان «اف لاین» بدون گوشی و انواع دیگر وسایل دیجیتالی است. درخواست می شود که والدین از فرزندان خود در مقابل اطلاعاتی حفاظت کنند که آنها هنوز قادر به ارزیابی  درست آن اخبار نیستند. اینترنت خطرات زیادی در خود نهفته دارد، از جمله تبلیغ موادمخدر، سایبربولینگ و محتویات انگیزش شوک و اطلاعات خطرناک دیگر برای کودکان. با درنظرداشت اینکه نوجوانان تا 9 ساعت از وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند، این وضع نه تنها برای سلامتی جسمی بلکه روانی آنها مضر است. از اینرو والدین در سراسر جهان باید به این موضوع توجه کرده و گزینه دیگری برای اوقات فراغت فرزندان خود پیشنهاد کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала