بدرقه شیرازی ها از مسافران نوروزی و تشکر مسافران از آنها +عکس،ویدئو

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRIبدرقه شیرازی ها از مسافران نوروزی و تشکر مسافران از آنها +عکس،ویدئو
بدرقه شیرازی ها از مسافران نوروزی و تشکر مسافران از آنها +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
به دنبال سیل اخیر مردم “شیراز” به صورت رایگان به مهمان نوروزی اسکان و خدمات مختلفی ارائه دادند، برخی مسافران نوروزی نیز در پاسخ به محبت آنها در هنگام خارج شدن از شهر “شیراز” یادداشت تشکر نوشتند.

به گزارش اسپوتنیک، مردم "شیراز" پس از سیل اخیر که بسیاری از مسافران نوروزی در آن گرفتار شده بودند به استقبال مسافران رفتند و با همدلی و مهمان نوازی، آنها را تنها نگذاشتند، این موضوع باعث شد مسافران به هنگام ترک شهر به شکلی متفاوت از آنها تشکر کنند.

مسافران نوروزی اگرچه سفر بدی را تجربه کرده بودند اما حس نوع دوستی و کمک مردم "شیراز" را لمس کردند و با نصب یادداشتی بر روی ماشین خود از آنها تشکر کردند.

"شیرازی" ها که همچنان در حال خدمت رسانی به مسافران آسیب دیده هستند، در بدرقه مسافران نیز سنگ تمام گذاشتند. آنها با تقدیم کردن یک شاخه گل و آرزوی سفری سلامت مسافران نوروری شهر خود را بدرقه کردند.

علاوه بر اینکه برخورد مردم "شیراز" در مقابل مسافران آسیب دیده و غمگین بازتاب جهانی داشته است، بسیاری از کاربران و هنرمندان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

کاربران شیرازی با به راه انداختن کمپین «مهمان من» از هیچ کمکی برای مسافران و آسیب دیدگان دریغ نکردند و کاربران با نشر مهربانی این مردم مهمان نواز از آنها تشکر می کنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала