دیدار رهبر ایران با خانواده افغانستانی های مدافع حرم

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر دیدار رهبر ایران با خانواده افغانستانی های مدافع حرم
دیدار رهبر ایران با خانواده افغانستانی های مدافع حرم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبر ایران با خانواده های کشته شدگان افغانستانی فاطمیون مدافع حرم دیدار کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، آیت الله خامنه ای، رهبر ایران در دیدار با خانواده های کشته شده افغانستانی فاطمیون مدافع حرم، اظهار داشت: شهدای مجموعه برادران افغانستانی بر دیگران امتیاز دارند و آن این است که در غربت مضاعف به شهادت رسیدند.

آیت الله خامنه ای گفت: من اجر خانواده شهدا را کمتر از خود شهید نمی‌دانم. شهید محور فداکاری است، اما صبر خانواده‌ها، بستگان، پدران و مادران خود دارای اجر است. امروز آمریکا در غرب آسیا شکست خورد. در لبنان، در سوریه، در عراق و عامل شکست همین فرزندان شما هستند.

رهبر ایران در ادامه افزود: آنها غالباً جوان، فداکار و‌ پرانگیزه بودند. بنده با برادران افغانستانی از قبل انقلاب ارتباطات نزدیکی داشتم و با روحیات و انگیزه‌های ایشان آشنا هستم، خیلی گرم، ثابت قدم و پرانگیزه هستند.

آیت الله خامنه‌ای با اشاره به حضور رزمندگان افغانستانی در دفاع از حریم اهل‌بیت اظهار داشت: افغانستانی‌ها (فاطمیون) در میدانهای جهاد و دفاع آن‌طور که به من اطلاع دادند از دیگران استقامت بیشتری داشتند و‌ پایدارتر بودند. هرچه استقامت در راه خدا بیشتر باشد اجر و ثواب بیشتری دارد. خدا درجات شهدای ایشان را عالی کند.

در ادامه این دیدار آبت الله خامنه‌ای ساعاتی را برای شنیدن سخنان خانواده شهدای فاطمیون اختصاص داده در جریان مسائل آنها قرار گرفتند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала