ترامپ، علائم بروز بیماری‌هایی است که در آمریکا وجود دارند

© AP Photo / Manuel Balce Cenetaترامپ، علائم بروز بیماری‌هایی است که در آمریکا وجود دارد
ترامپ، علائم بروز بیماری‌هایی است که در آمریکا وجود دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پیشین ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا وخیم‌ترین خطر برای این کشور را نبود رهبری معنوی دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از سی. ان. ان، دریادار مایکل مولن رئیس پیشین ستاد مشترک نیروهای مسلح ایالات متحده به انتقاد از تضعیف و تخریب نهادهای نظارتی، قضایی و ظرفیت‌های اقتصادی توسط دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور پرداخت.

نیویورک - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
سیاست مدار آمریکایی: افول قدرت ایالات متحده

این فرمانده پیشین ارتش آمریکا اظهار داشت: به‌نظرم وخیم‌ترین خطر برای کشور ما در حال حاضر، نبود رهبری معنوی است. به‌ نظرم در دوران پس از هشت سال ریاست‌جمهوری ترامپ، نبود اخلاقیات و ارزش‌ها پتانسیل بسیار بالایی برای وارد کردن آسیب جدی به ما خواهد داشت.
رئیس پیشین ستاد مشترک ارتش آمریکا همچنین با انتقاد از وضعیت اقتصادی این کشور گفت: به بدهی‌های ما نگاه کنید، ما فقط حرف می‌زنیم، اما هنوز اصلاحات جدی در سیستم ثانویه خود اجرا نکردیم و بالاخره زمانی این غفلت، گریبانگیر ما می‌شود.
وی همچنین با انتقاد از تضعیف و تخریب نهادهای نظارتی و قضایی و موج خروج نیروهای کاری مفید از دولت ترامپ تصریح کرد: اولین چیزی که اکنون باید اصلاح شود، این است که آیا افراد مناسبی را برای سیا، اف‌بی‌آی و وزارت خارجه استخدام کرده‌ایم؟ آیا نیروهای خوبی در مقایسه با آنهایی که استعفا داده‌اند، در سازمان‌ها مانده‌اند؟ نه تنها باید افراد مناسب‌تری را استخدام کنیم بلکه باید این مؤسسات را که به گل نشسته‌اند، احیا کنیم.
دریادار مولن در انتها می‌افزاید: البته ریاست‌جمهوری ترامپ، تنها مشکل این کشور نیست. به نظرم رئیس‌جمهور ترامپ، علائم بروز بیماری‌هایی است که در این کشور داریم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала