بلایی که نوشابه انرژی زا بر سر زبان شما می آورد + عکس

© AP Photo / pepsico advertisement via APبلایی که نوشابه انرژی زا بر سر این مرد آورد + عکس
بلایی که نوشابه انرژی زا بر سر این مرد آورد + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک معلم استرالیایی معتاد به نوشیدنی های انرژی زا، زبان خود را با خوردن افراطی این مواد سوزاند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، دن رویالز یک معلم استرالیایی معتاد به نوشیدنی های انرژی زا، زبان خود را با خوردن افراطی این مواد سوزاند و حفره های بزرگی بر روی آن ایجاد کرد. وی یک عکس از زبان زخمی خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و گفت که او روزانه پنج یا شش نوشیدنی انرژی زا را برای مدت طولانی مصرف می کرد، تا زمانی که پزشکان به او هشدار دادند که ممکن است زبان خود را از دست بدهد. 

سگ و دختر در غروب - اسپوتنیک ایران
تن آسایی و نوشابه و سیب زمینی+ عکس

دن، از سوی دیگر سیگار نیز می کشد، اما معتقد است که سیگار بر سوختن زبان او تاثیر نگذاشته است: "فقط می خواهم دیگران نیز به این اگاه باشند که در مورد سلامت خود دقت کنند. این حفره ها در دهان من، از نوشابه انرژی زا است.به زبان من نگاه کن و تصور کن که نوشابه انرژی زا با اندام های داخلی چه کار می کند".

گفتنی است، هر کدام از نوشیدنی های انرژی زا معمولا شامل حدود 58 گرم قند می شود. تحقیقات سازمان بهداشت جهانی (WHO) نشان می دهد که نوشیدنی هایی با محتوای قند بالا و اسید بالا می تواند به دندان ها و دهان آسیب برساند.

در ژانویه 2018، یک ایرلندی به نوشابه سودا معتاد شد و تقریبا تمام دندان هایش را با ایمپلنت جایگزین کرد. او برای ده سال به طور مداوم شش تا هفت لیتر نوشابه می نوشید و پس از زخم شدن تنها غذای نرم می خورد. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала