گزارش و تحلیل

چرا بیگانه ها از تماس با ما دوری می کنند؟

© Depositphotos.com / Boscorelliچرا بیگانه ها از تماس با ما دوری می کنند؟
چرا بیگانه ها از تماس با ما دوری می کنند؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دانشمند مطمئن اند که موجودات فضایی از وجود زندگی ما با خبر بوده و آنرا رصد می کنند و لیکن مایل نیستند با ما تماس برقرار کنند. به چه دلیل؟

اسپوتنیک به نقل از روزنامه انگلیسی تایمز می نویسد: دانشمندان معتقدند که بیگانه ها با ما تماس نگرفته اند، زیرا توسعه و پیشرفت آنها بسیار فراتر از ماست و آنها از رساندن آسیب به زمینیان می ترسند.

حواشی فضاپیمای بیگانه در فضای مجازی +عکس - اسپوتنیک ایران
حواشی فضاپیمای بیگانه در فضای مجازی +عکس
تاریخ نشان می دهد تمدن هایی که در سطح پایین تر توسعه قرار دارند، به زحمت ملاقات با جوامع پیشرفته تر را تحمل کرده و در اینجا می توانیم در مورد تفاوت میلیون ها سال صحبت کنیم.

دانشمندان مدت ها علاقه مند بوده اند بدانند که چرا با تمام انواع سیاراتی که زندگی ممکن است در آنجا آغاز شده باشد، ما هنوز با بیگانه ها ملاقات نکرده ایم. اکنون کارشناسان جواب دادند: نکته این است که نه اینکه بیگانه ها وجود ندارد، اما ما در مقایسه با آنها بسیار ابتدایی هستیم و آنها نمی خواهند در زندگی ما دخالت کنند.

در یکی از کنفرانس های علمی ، ژان — پیر روسپار Jean-Pierre Rospars ، دانشمند فرانسوی، توضیح داد: نگاه کنید چه اتفاقی می افتد زمانی که تمدن های زمینی که در مراحل مختلف توسعه قرار دارند، با هم ملاقات می کنند. حتی اگر این تفاوت زمانی فقط چند قرن است. بنابراین برخی تمدن های بیگانه می توانند فقط به این خاطر از تماس با ما خودداری کنند که مایل نیستند به ما آسیب برسانند؛ زیرا در این صورت تفاوت در توسعه ممکن است نه چند صد سال، اما میلیون ها و میلیاردها سال باشد. دلیل ممکن است بسیار ساده باشد: این ملاقات می تواند پایان تمدن ما باشد.

داگلاس واکوه Douglas Vakoch کارشناس در زندگی فرازمینی اشاره کرد که به احتمال زیاد بیگانه ها عاقل تر و پیشرفته تر از تمدن ما هستند، زیرا ما "در پایین ترین سطح توسعه توانایی های شناختی لازم قرار داریم ". با این حال، او قصد دارد بیگانه ها را در چیز معکوس متقاعد کند: او می خواهد یک پیام حاوی جدول تناوبی عنصرهای شیمیایی سیستم دوره ای مندلیف را به فضا بفرستد. تایمز در پایان با استناد به عقاید دانشمندان می نویسد: با این حال، اگر این کار به هدف خود نرسد و اگر بیگانه ها تصمیم بگیرند که این کار با منافع شان مغایرت دارد، ما قادر نیستیم آنها را به چیز معکوس قانع کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала