ادعای پیشکسوت استقلال نسبت به ترس پرسپولیس از دریی تهران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ادعای پیشکسوت استقلال نسبت به ترس پرسپولیس از دریی تهران
ادعای پیشکسوت استقلال نسبت به ترس پرسپولیس از دریی تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در ادعایی عجیب از نگرانی پرسپولیس در دربی تهران خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرس فوتبال؛ محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در خصوص شهرآورد 89 گفت: حضور استقلال در رده دوم لیگ برتر خلیج فارس، باعث نگرانی پرسپولیس شده است.

نوری افزود: نوبتی هم که باشد نوبت استقلال است که قهرمان لیگ شود. به خصوص حالا که صدرنشینی و دست یافتن به قهرمانی بیشتر از همیشه نزدیک و در دسترس است.

پیشکسوت این باشگاه تهرانی ادامه داد: استقلال با شرایطی رویایی سال را به پایان رساند و با همین شرایط خود را به دربی رساند و این موضوع باعث نگرانی پرسپولیس است. آبی پوشان بهترین فرصت را دارند تا در این فصل بار دیگر قهرمان لیگ برتر شوند و پیروزی در دربی این شانس را افزایش خواهد داد.

محمد نوری گفت: خریدهای نیم فصل و به خصوص خریدهای خارجی استقلال را کاملاً متحول کرد و حالا شفر می‌تواند با تکیه بر توانمندی بازیکنانش و به ویژه بازیکنان خارجی اش امیدوار به پیروزی در دربی و قهرمانی در لیگ برتر باشد.

تیم های پرسپولیس و استقلال تهران روز شنبه، دهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران دربی بزرگ تهران را برگزار می کنند که این بازی با توجه به جایگاه دو تیم در جدول لیگ برتر، با حساسیت های بسیاری همراه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала