الان وقت مناسبی برای ماهیگیری سیاسی نیست

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / الان وقت مناسبی برای ماهیگیری سیاسی نیست
الان وقت مناسبی برای ماهیگیری سیاسی نیست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مشاور رئیس‌جمهور ایران به برخی اظهار نظرهای سیاسی پس از وقوع سیل در استان‌های شمالی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور ایران به برخی اظهار نظرهای سیاسی پس از وقوع سیل در استان‌های شمالی ایران در یک رشته توئیت واکنش نشان داد.
آشنا در حساب توئیتری در ابتدا خود نوشت: خوب است مسئولان محترم غیر‌اجرایی مراقب باشند در فرایند امداد رسانی: ۱. گفتار و کردار آن‌ها دخالت در امور اجرایی تلقی نشود. ۲. از قضاوت‌های قطعی، عجولانه و اختلاف‌برانگیز پرهیز نمایند. ۳. الان وقت قدرت‌نمایی و تهدید نیست اجازه دهید مسئولان اجرایی کارشان را انجام دهند.

مشاور رئیس‌جمهور ایران ساعاتی پس از این توئیت مجددا اظهار داشت: درست است که سیلاب آمده و آب زیاد است و شناگران آب ندیده هم دل به دریا زده‌اند اما مطمئن باشید الآن وقت مناسبی برای ماهیگیری سیاسی نیست. به فکر مردم باشیم نه انتقام جناحی.

لازم به ذکر است که بارش‌های سیلابی که پیامد آن نفوذ آب و سیل به منازل ساکنان شهرهای مرکزی مازندران و گلستان شده هنوز با گذشت یک هفته به کانون بحران در شمال ایران مبدل شده است تا جایی که هم اکنون سیمرغ و میاندورود مازندران و آق قلا و گمیشان گلستان نقاط کانونی حوادث ناشی از سیلاب خطه شمال بوده و مردمان این دیار خانه و کاشانه و دام و احشام خود را از دست دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала