انصراف بسیاری از نمایندگان مجلس در انتخابات سال آینده

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر انصراف بسیاری از نمایندگان مجلس در انتخابات سال آینده
انصراف بسیاری از نمایندگان مجلس در انتخابات سال آینده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد، برخی نمایندگان به دلیل مشکلات و فشارها، در سال آینده کاندیدای انتخابات نخواهند شد

دستاوردهای دفاعی ایران در سال ۹۷ - اسپوتنیک ایران
دستاوردهای دفاعی ایران در سال ۹۷
به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، محمدجواد جمالی نوبندگانی، نماینده مردم فسا و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران، درباره مهمترین اتفاقات سیاسی سال 97 گفت: خروج آمریکا از برجام یکی از مهمترین اتفاقات سیاسی سال 97 بود، موضوع دیگر در حوزه داخلی تحریم های صورت گرفته و حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن بود. از دیگر اتفاقات مهم حملات تروریستی بود که کام مردم را تلخ کرد.

نماینده مردم فسا افزود: در حوزه اقتصاد نیز گرانی‌های اخیر از اتفاقات اقتصادی مهم در سال 97 بود. عدم موفقیت برخی از آزمایشات ما در پرتاب موشک نیز از دیگر کارهای مهم در حوزه علم و فناوری محسوب می‌شود. در حوزه بهداشت و درمان نیز استعفای وزیر بهداشت موضوع مهمی بود.

وی درباره انتخابات سال آینده مجلس بیان کرد: بنده معتقدم تصویب استانی شدن یا نشدن انتخابات مجلس بسیار مهم است و اینکه اگر استانی شود، موضوع فرق می‌کند. برخی نمایندگان با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و درخواست‌های مکرر مردم برای حل مشکلات‌شان به ما مراجعه کرده و اعلام می‌کنند سال آینده در انتخابات شرکت نمی‌کنند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم طرح استانی شدن انتخابات تصویب می‌شود یا نه.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала