پیام نوروزی رئیس جمهور ایران: امسال مردم را در رفاه بیشتر قرار می‌دهیم

اشتراک
حسن روحانی رئیس جمهور ایران در پیام نوروزی خود گفت که "در سال آینده مردم را از لحاظ خدمات دولتی، در رفاه بیشتری قرار خواهیم داد".
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسن روحانی با بیان اینکه" اساس نابسامانی‌ها و مشکلات ما، از سوی بدخواهان، از بیرون مرز ایران وارد سرزمین ما شده است"، اظهارداشت: امروز میدان نبردی است که آحاد مردم در این میدان باید حضور داشته باشند و غیبت حتی یک نفر هم می‌تواند خسارت بار باشد.
رئیس جمهور ایران در ابتدای پیام نوروزی خود گفت: با سلام، درود، تحیت و شادباش به مردم فهیم سراسر کشور، ایرانیان خارج از کشور و همه ملت‌های همسایه‌ای که نوروز را گرامی می‌دارند؛ به‌ویژه به خانواده‌های عزیز شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان و آنهایی که در این لحظه به جای اینکه کنار خانواده خود باشند، محل خدمت خود به کشور را —که در واقع آنجا عبادتگاه خواهد بود- انتخاب کرده‌اند.
نوروز به معنای سرسبزی، طراوت و بازگشت از روزهای سخت زمستان و ورود به فضای بهار و اعتدال است. نوروز بازگشت به اخلاق و فضیلت، صله ارحام، دیدار با یکدیگر، دور کردن کینه از دل‌ها و محبت و عشق به یک‌دیگر است؛ یاری مستمندان و پایان دادن به اختلافات بین برادران دینی و همچنین اقوام و خویشاوندان.
حسن روحانی در پیام خود خاطرنشان کرد: سال گذشته، سال پیروزی بر تروریسم، سال پیروزی ملت ایران در مجامع بین المللی و در دادگاه بین‌المللی، سال ایستادگی ملت ایران و حماسه‌های باشکوهی چون 22 بهمن و سال صبر، مقاومت و ایستادگی ملت بود.
در عین حال از لحاظ معیشت، مردم با سختی‌های فراوانی مواجه بودند و همه تلاش دولت و کارگزاران نظام، کاهش این سختی‌ها و مشکلات بوده است.
ایران‌ستیزان فکر می‌کردند 13 آبان، روزی است که به همه اهداف خود می‌رسند، و 22 بهمن را در ایران جشن پیروزی خود می‌گیرند. اما همه این روزها، روزهای ناکامی دشمن و پیروزی ملت شریف و بزرگ این سرزمین ما بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала